Kamera z serii Cinema Line FX3 SONY (body) | ILME-FX3
Kamera z serii Cinema Line FX3 SONY (body) | ILME-FX3
Kamera z serii Cinema Line FX3 SONY (body) | ILME-FX3
Kamera z serii Cinema Line FX3 SONY (body) | ILME-FX3
Kamera z serii Cinema Line FX3 SONY (body) | ILME-FX3
Kamera z serii Cinema Line FX3 SONY (body) | ILME-FX3
Kamera z serii Cinema Line FX3 SONY (body) | ILME-FX3
Kamera z serii Cinema Line FX3 SONY (body) | ILME-FX3
Kamera z serii Cinema Line FX3 SONY (body) | ILME-FX3
Kamera z serii Cinema Line FX3 SONY (body) | ILME-FX3
Kamera z serii Cinema Line FX3 SONY (body) | ILME-FX3
Kamera z serii Cinema Line FX3 SONY (body) | ILME-FX3
Kamera z serii Cinema Line FX3 SONY (body) | ILME-FX3
Kamera z serii Cinema Line FX3 SONY (body) | ILME-FX3

Kamera z serii Cinema Line FX3 SONY (body) | ILME-FX3

Produkt niedostępny
20 999,00 ZŁ
Brutto

Kalkulator kredytowy

Pełnoklatkowy przetwornik CMOS Exmor R™ i wysoko wydajny procesor obrazu BIONZ XR™
Wysoka czułość i szeroki zakres dynamiczny
Większa mobilność dzięki małym wymiarom i wadze korpusu

Zapytaj o produkt

Kamera z serii Cinema Line FX3 SONY (body) | ILME-FX3

Kamera z serii Cinema Line FX3 SONY (body) | ILME-FX3

Pełnoklatkowy przetwornik CMOS Exmor R™ i wysoko wydajny procesor obrazu BIONZ XR™
Wysoka czułość i szeroki zakres dynamiczny
Większa mobilność dzięki małym wymiarom i wadze korpusu

Prosimy wypełnić poniższe pola formularza, biuro obsługi klienta skontaktuje się z Państwem najszybciej jak to możliwe.

* Pola wymagane

Anuluj lub 


 

Niesamowita prędkość odczytu danych z przetwornika obrazu

Wykonany w technologii BSI, pełnoklatkowy przetwornik CMOS Exmor R™ umożliwia wyjątkowo szybki odczyt danych, a ponadto odznacza się wysoką czułością i szerokim zakresem dynamiki. Zaawansowana matryca filtra barw zwiększa dokładność reprodukcji kolorów, a umieszczone w płaszczyźnie ogniskowej pola AF z systemem wykrywania fazy zapewniają stabilne i dokładne działanie systemu automatyki ostrości. Połączenie wszystkich tych cech składa się na niezwykłą jakość obrazu.

Wysoko wydajny procesor obrazu

Szybki procesor obrazu BIONZ XR™ minimalizuje opóźnienia, dając imponujące możliwości przetwarzania w czasie rzeczywistym — między innymi podczas ustawiania ostrości, rozpoznawania obrazów i korygowania ich jakości. Odpowiada też za przesyłanie danych, działanie systemu obsługi i inne funkcje kamery.

Wysoka czułość, szeroki zakres dynamiczny

Pełnoklatkowy przetwornik optymalizuje dane wyjściowe, zapewniając wysoką czułość i niski poziom zakłóceń w całym zakresie ustawień kamery. Aby wyraźnie utrwalić ruch mimo słabego oświetlenia, możesz rozszerzyć czułość ISO do imponującego poziomu 409 600. Rozszerzony, ponad 15-stopniowy zakres dynamiki pozwoli uniknąć prześwietlenia świateł. Połączenie wysokiej czułości z szerokim zakresem dynamiki oznacza większą elastyczność w postprodukcji.

Nagrywanie obrazu 4K HFR 120 kl./s

Szybki odczyt przetwornika obrazu i wysoka wydajność procesora BIONZ XR umożliwiają nagrywanie obrazu 4K (QFHD) z pełnoklatkowej matrycy w tempie 120 kl./s. Indywidualny odczyt poszczególnych pikseli pozwala utrwalać obraz 4K (QFHD) także przy dużej szybkości klatek i uzyskać w postprodukcji wyraźny film w zwolnionym tempie (do 5 razy w stosunku do rzeczywistego tempa). Dokładny system AF umożliwia nagrywanie w zwolnionym tempie z pięknym efektem bokeh.

Kinowa kolorystyka dzięki technologii S-Cinetone™

Profil wyglądu Sony S-Cinetone, opracowany pierwotnie do kamery FX9, pozwala uzyskać filmowe kolory w samej kamerze. S-Cinetone jest zoptymalizowany do naturalnej reprodukcji odcieni skóry i środka zakresu barw. Nadaje przyjemny wygląd fragmentom ulegającym prześwietleniu i imponująco odwzorowuje obiekty — bez korekt w postprodukcji.

[1] Standardowy obraz (bez profilu obrazu)  [2] S-Cinetone (profil obrazu 11)

Wewnętrzny zapis w formacie All-Intra

Podczas nagrywania na wewnętrzny nośnik obsługiwana jest nie tylko kompresja międzyklatkowa Long GOP, lecz również wewnątrzklatkowa (All-Intra) z niezależną kompresją każdej klatki przy dużej przepływności — do 600 Mb/s. Tryb XAVC S-I idealnie nadaje się zatem do utrwalania szybkiego ruchu. Zapewnia też maksymalną elastyczność i jakość obrazu w postprodukcji.

[1] All-Intra (All-I)  [2] Long GOP  [3] Grupa obrazów (GoP)

Kodek HEVC o wysokiej efektywności kompresji

Użycie kodeka MPEG-H HEVC/H.265 do nagrań w formacie XAVC HS podwaja wydajność kompresji. W porównaniu ze standardowym formatem 4K XAVC S format XAVC HS umożliwia zapis szczegółowego obrazu filmowego z 10-bitową kwantyzacją i próbkowaniem koloru 4:2:2 w plikach o zbliżonej, a nawet mniejszej objętości. Oznacza to jeszcze wyższą jakość obrazu przy rozsądnych rozmiarach plików.

Nagrywanie w formacie DCI 4K w tempie dokładnie 24p

Kamera FX3 umożliwia filmowanie w wielu formatach dostosowanych do różnorodnych potrzeb. Jednym z nich jest XAVC S-I DCI 4K (4096 × 2160), często stosowany w produkcjach kinowych. Nagrywając w tym formacie, można nawet wybrać klatkaż wynoszący dokładnie 24p (24,00p). Ustawienie to jest dostępne w oprogramowaniu w wersji 3.00 lub nowszej.

Nowe, optymalizujące jakość obrazu tryby filmowania z użyciem krzywych S-Log

Nagrywanie z użyciem krzywej gamma S-Log3 jest możliwe w trzech trybach. Tryb Cine EI, używany w wysokiej klasy modelach Sony Cinema Line, zapewnia szeroki zakres dynamiki tonalnej i najwyższą możliwą jakość obrazu. Cine EI Quick umożliwia automatyczne przełączanie czułości ISO odpowiednio do wybranego wskaźnika naświetlenia (Exposure Index, EI). Flexible ISO daje natomiast największą elastyczność w wybieraniu ustawień ekspozycji. Do zestawu wstępnie zaprogramowanych ustawień LUT dodano ustawienia Sony s709, 709tone i ITU709.

Nagrywanie plików proxy w celu usprawnienia montażu i edycji

Można równolegle zapisywać dwa rodzaje plików: o wyższej przepływności, w formatach takich jak 4K XAVC S-I, oraz pliki proxy HD o małej przepływności. Mniejsze pliki proxy pozwalają wykonać montaż i podgląd przed końcową produkcją. Zmniejszają obciążenie procesora, przyspieszają pracę i zwiększają efektywność. Zapis plików proxy odbywa się albo w 10-bitowym formacie XAVC HS (1920 × 1080), albo w 8-bitowym XAVC S (1280 × 720).

„Twórczy wygląd” do wzbogacania własnej wizji

Funkcje wyglądu umożliwiają emulację profesjonalnego podglądu i narzędzi do postprodukcji w samej kamerze. W kamerze dostępne są wstępnie zaprogramowane ustawienia „Kreatywny wygląd”. Można je wykorzystywać bez zmian lub dostosowywać do własnych potrzeb, zmieniając ustawienia kolorów, głębi koloru, jasności, kontrastu, ostrości i innych cech. Zmodyfikowane ustawienia można zapisać jako „własny wygląd”.

Profil 10-bitowego obrazu HLG

Profil obrazu HDR HLG (Hybrid Log Gamma) oraz szeroka przestrzeń barw BT.2020 umożliwiają nagrywanie ujęć HDR (HLG) przeznaczonych do bezpośredniego wyświetlenia na kompatybilnym telewizorze. Uzyskiwany w ten sposób wierny obraz nie wymaga korekcji kolorystyki i przypomina to, co widzi nieuzbrojone oko. Zawiera dużo szczegółów w ciemnych i jasnych częściach oraz mniej całkowicie niedoświetlonych i prześwietlonych fragmentów. Niezwykle realistyczne są zwłaszcza 10-bitowe nagrania, zapewniające dużą szczegółowość i płynność przejść tonalnych.

[1] Duża swoboda obróbki obrazu (wymagana korekcja barw) [2] Obraz o wysokiej jakości niewymagający korekcji barw

System Fast Hybrid AF do niezawodnego ustawiania ostrości przy filmowaniu

System Fast Hybrid AF wykorzystuje umieszczone w płaszczyźnie ogniskowej czujniki AF z wykrywaniem fazy oraz czujniki AF z wykrywaniem kontrastu. Zapewnia precyzyjne i płynne śledzenie szybko poruszających się obiektów nawet w przypadku szerokiego zakresu ruchów i małej głębi ostrości. Jeszcze większą kontrolę nad ostrością zapewniają ustawienia szybkości przejścia AF i czułości zmiany obiektu AF, dodane na życzenie użytkowników profesjonalnych.

Szybkie i niezawodne systemy Real-time Tracking i Real-time Eye AF

Szybkie, intuicyjne ustawianie ostrości daje pełną twórczą kontrolę nad zaawansowaną technologią AF kamery FX3. Podczas pracy w pojedynkę dużym ułatwieniem jest funkcja śledzenia w czasie rzeczywistym, która analizuje kolor, wzory i głębię obiektu. W filmowaniu osób bardzo pomaga funkcja Real-time Eye AF, zwłaszcza gdy zdjęcia odbywają się z gimbala lub gdy użytkownik musi polegać na systemie AF. 

Kompensacja „oddychania” ostrości

Kiedy na kamerze jest zainstalowany zgodny obiektyw i włączona jest kompensacja zmian kąta widzenia podczas regulacji ostrości, zwiększa się stabilność filmowanego obrazu10. Ustawienie to jest dostępne w oprogramowaniu w wersji 3.00 lub nowszej.

Metadane dotyczące kompensacji zmian kąta widzenia można nagrać i wykorzystać do korekty obrazu w postprodukcji, przy użyciu najnowszych wersji rozszerzeń Catalyst Browse/Prepare Plugin.

Szybkie, dotykowe ustawianie ostrości

Funkcja dotykowego ustawiania ostrości pozwala precyzyjnie wskazać miejsce, na które ma być nastawiana ostrość — wystarczy go dotknąć na ekranie LCD. Dotykając ekranu można szybko, łatwo i intuicyjnie przenosić ostrość. Oznacza to pełną twórczą kontrolę nad zaawansowaną technologią AF w kamerze FX3. 

Wbudowany w korpus optyczny stabilizator obrazu do filmowania z ręki

Wbudowany w kamerę stabilizator obrazu Optical SteadyShot™ z trybem Active Mode jest oparty na nowym, precyzyjnym module stabilizującym, czujnikach żyroskopowych i zoptymalizowanych algorytmach stabilizacji obrazu. Zapewnia dużą dokładność optycznej stabilizacji obrazu filmowanego w jakości 4K, nawet podczas chodzenia. Tak wysoka efektywność umożliwia filmowanie kamerą bez dodatkowego osprzętu, z wykorzystaniem jej atutów: małych wymiarów i mobilności.

[1] Śledzenie drgań kamery [2] Standardowy [3] Aktywny

Ciągłe nagrywanie w formacie 4K 60p

Aby umożliwić ciągłe nagrywanie w formacie 4K 60p, kamera FX3 jest wyposażona w innowacyjny system rozpraszania ciepła, w tym radiator w kształcie litery Σ (sigma) wykonany ze stopu grafitowego. Gruntownie przeprojektowano wewnętrzną konstrukcję, optymalizując rozmieszczenie radiatorów i przepływ powietrza. W razie potrzeby cichy15 wentylator zapewnia chłodzenie w czasie ciągłego nagrywania w pełnej rozdzielczości. Dzięki odizolowaniu powietrza wlotowego i wylotowego uzyskano dużą odporność na pył i wilgoć.

Uchylny ekran rozszerzający zakres perspektyw

Kamera FX3 jest wyposażona w otwierany na bok, uchylny ekran LCD. Obracając go, można ułatwiać sobie precyzyjne kadrowanie lub stosować niestandardowe perspektywy zarówno przy filmowaniu z ręki, jak i z użyciem gimbala. Ekran można obrócić tak, aby widziała go filmowana osoba lub by podglądać obraz podczas zdjęć znad samej ziemi. Duży, 3,0-calowy, dotykowy wyświetlacz LCD o rozdzielczości około 1,44 mln pikseli zapewnia czysty i wyraźny obraz.

Dwa gniazda zgodne z kartami CFexpress typu A

Kamera jest wyposażona w dwa gniazda na nośniki danych, obsługujące zarówno karty CFexpress typu A, jak i karty SDXC/SDHC klasy UHS-I i UHS-II. CFexpress typu A to nowy standard kompaktowych nośników danych odznaczających się dużą prędkością zapisu i odczytu. Można na nie nagrywać filmy 4K o dużej przepływności. Dwa gniazda dają możliwość zapisu naprzemiennego lub równoczesnego.

Niezawodna, wytrzymała i lekka konstrukcja

Aby zagwarantować wytrzymałość i mobilność, podstawę montażową oraz górną, przednią i tylną pokrywę wykonano z lekkiego, ale mocnego stopu magnezu. Gniazdo na obiektywy jest przytwierdzone do podstawy montażowej sześcioma śrubami, co zapewnia stabilność przy korzystaniu z ciężkich obiektywów. Z przodu przetwornika znajduje się filtr, który drga z ultradźwiękową częstotliwością 70 000 cykli na sekundę, powodując usuwanie pyłu z powierzchni matrycy.

ILMEFX3.CEC
4548736123229

Dane ogólne

TYP APARATU/KAMERY Aparat cyfrowy z wymiennym obiektywem
MOCOWANIE OBIEKTYWU Mocowanie typu E

Wymiary i waga

MASA (TYLKO JEDNOSTKA CENTRALNA) (w przybliżeniu) 715 g (z akumulatorem i kartą pamięci), 640 g (sam korpus)
WAGA (Z DOSTARCZANYMI W ZESTAWIE AKCESORIAMI) (w przybliżeniu) 1,015 kg (z uchwytem XLR, akumulatorem, kartą SD)
WYMIARY (SZER. × WYS. × GŁ.) (Z DOSTARCZANYMI W ZESTAWIE AKCESORIAMI) (w przybliżeniu) 1,015 kg (z uchwytem XLR, akumulatorem, kartą SD)
WYMIARY (SZER. × WYS. × GŁ.) (KORPUS BEZ WYSTAJĄCYCH ELEMENTÓW) (w przybliżeniu) 129,7 × 77,8 × 84,5 mm (korpus bez wystających elementów)

Zasilanie

POBÓR MOCY [Film] około 7,3 W (z obiektywem FE 28–70 mm F3.5–5.6 OSS), [Fotografia] około 3,4 W (z obiektywem FE 28–70 mm F3.5–5.6 OSS)
CZAS PRACY AKUMULATORA Około 95 min (rzeczywiste nagrywanie, norma Camera & Imaging Products Association) , około 135 min (ciągłe nagrywanie, norma Camera & Imaging Products Association), około 580 zdjęć (fotografie, norma Camera & Imaging Products Association)

Praca

TEMPERATURA W ŚRODOWISKU PRACY Od 0°C do 40°C
TEMPERATURA W ŚRODOWISKU PRZECHOWYWANIA Od –20°C do +55°C

Format zapisu (film)

XAVC HS [XAVC HS 4K] XAVC HS 4K 59,94p/50p 200 Mb/s 4:2:2 10 bitów MPEG-H HEVC / H.265, XAVC HS 4K 59,94p/50p 150 Mb/s 4:2:0 10 bitów MPEG-H HEVC / H.265, XAVC HS 4K 59,94p/50p/23,98p 100 Mb/s 4:2:2 10 bitów MPEG-H HEVC / H.265, XAVC HS 4K 59,94p/50p 75 Mb/s 4:2:0 10 bitów MPEG-H HEVC / H.265, XAVC HS 4K 59,94p/50p 45 Mb/s 4:2:0 10 bitów MPEG-H HEVC / H.265, XAVC HS 4K 23,98p 100 Mb/s 4:2:0 10 bitów MPEG-H HEVC / H.265, XAVC HS 4K 23,98p 50 Mb/s 4:2:2 10 bitów MPEG-H HEVC / H.265, XAVC HS 4K 23,98p 50 Mb/s 4:2:0 10 bitów MPEG-H HEVC / H.265, XAVC HS 4K 23,98p 30 Mb/s 4:2:0 10 bitów MPEG-H HEVC / H.265, XAVC HS 4K 119,88p/100p 280 Mb/s 4:2:2 10 bitów MPEG-H HEVC / H.265, XAVC HS 4K 119,88p/100p 200 Mb/s 4:2:0 10 bitów MPEG-H HEVC / H.265
XAVC S [XAVC S 4K] XAVC S 4K 59,94p/50p 200 Mb/s 4:2:2 10 bitów MPEG-4 AVC / H.264, XAVC S 4K 59,94p/50p 150 Mb/s 4:2:0 8 bitów MPEG-4 AVC / H.264, XAVC S 4K 29,97p/25p 140 Mb/s 4:2:2 10 bitów MPEG-4 AVC / H.264, XAVC S 4K 23,98p 100 Mb/s 4:2:2 10 bitów MPEG-4 AVC / H.264, XAVC S 4K 29,97p/25p/23,98p 100 Mb/s 4:2:0 8 bitów MPEG-4 AVC / H.264, XAVC S 4K 29,97p/25p/23,98p 60 Mb/s 4:2:0 8 bitów MPEG-4 AVC / H.264, XAVC S 4K 119,88p/100p 280 Mb/s 4:2:2 10 bitów MPEG-4 AVC / H.264, XAVC S 4K 119,88p/100p 200 Mb/s 4:2:0 8 bitów MPEG-4 AVC / H.264, [XAVC S HD] XAVC S HD 59,94p/50p/29,97p/25p/23,98p 50 Mb/s 4:2:2 10 bitów MPEG-4 AVC / H.264, XAVC S HD 59,94p/50p/29,97p/25p/23,98p 50 Mb/s 4:2:0 8 bitów MPEG-4 AVC / H.264, XAVC S HD 59,94p/50p 25 Mb/s 4:2:0 8 bitów MPEG-4 AVC / H.264, XAVC HD 29,97p/25p 16 Mb/s 4:2:0 8 bitów MPEG-4 AVC / H.264, XAVC S HD 119,88p/100p 100 Mb/s 4:2:0 8 bitów MPEG-4 AVC / H.264, XAVC S HD 119,88p/100p 60 Mb/s 4:2:0 8 bitów MPEG-4 AVC / H.264,
XAVC S-I [XAVC S-I 4K] XAVC S-I 4K 59,94p 600 Mb/s 4:2:2 10 bitów MPEG-4 AVC / H.264, XAVC S-I 4K 50p 500 Mb/s 4:2:2 10 bitów MPEG-4 AVC / H.264, XAVC S-I 4K 29,97p 300 Mb/s 4:2:2 10 bitów MPEG-4 AVC / H.264, XAVC S-I 4K 25p 250 Mb/s 4:2:2 10 bitów MPEG-4 AVC / H.264, XAVC S-I 4K 23,98p 240 Mb/s 4:2:2 10 bitów MPEG-4 AVC / H.264, [XAVC S-I HD] XAVC S-I HD 59,94p 222 Mb/s 4:2:2 10 bitów MPEG-4 AVC / H.264, XAVC S-I HD 50p 185 Mb/s 4:2:2 10 bitów MPEG-4 AVC / H.264, XAVC S-I HD 29,97p 111 Mb/s 4:2:2 10 bitów MPEG-4 AVC / H.264, XAVC S-I HD 25p 93 Mb/s 4:2:2 10 bitów MPEG-4 AVC / H.264, XAVC S-I HD 23,98p 89 Mb/s 4:2:2 10 bitów MPEG-4 AVC / H.264,
XAVC S-I DCI [XAVC S-I DCI 4K] XAVC S-I DCI 4K 59,94p 600 Mb/s 4:2:2 10 bitów MPEG-4 AVC / H.264, XAVC S-I DCI 4K 50p 500 Mb/s 4:2:2 10 bitów MPEG-4 AVC / H.264, XAVC S-I DCI 4K 29,97p 300 Mb/s 4:2:2 10 bitów MPEG-4 AVC / H.264, XAVC S-I DCI 4K 25p 250 Mb/s 4:2:2 10 bitów MPEG-4 AVC / H.264, XAVC S-I DCI 4K 23,98p 240 Mb/s 4:2:2 10 bitów MPEG-4 AVC / H.264, XAVC S-I DCI 4K 24,00p 240 Mb/s 4:2:2 10 bitów MPEG-4 AVC / H.264

Format zapisu (dźwięk)

FORMAT ZAPISU (DŹWIĘK) LPCM 2 kan. (48 kHz 16 bitów), LPCM 2 kan. (48 kHz 24 bity), LPCM 4 kan. (48 kHz 24 bity), MPEG-4 AAC-LC 2 kan.

Liczba klatek na sekundę podczas zapisu

XAVC HS [XAVC HS 4K] 3840 × 2160/119,88p, 100p, 59,94p, 50p, 23,98p
XAVC S [XAVC S 4K] 3840 × 2160/119,88p, 100p, 59,94p, 50p, 29,97p, 25p, 23,98p, [XAVC S-I HD] 1920 × 1080/59,94p, 50p, 29,97p, 25p, 23,98p
XAVC S-I [XAVC S-I 4K] 3840 × 2160/59,94p, 50p, 29,97p, 25p, 23,98p, [XAVC S-I HD] 1920 × 1080/59,94p, 50p, 29,97p, 25p, 23,98p,
XAVC S-I DCI [XAVC S-I DCI 4K] 4096 × 2160 / 59,94p, 50p, 29,97p, 25p, 23,98p, 24,00p

Czas nagrywania/odtwarzania

XAVC HS [XAVC HS 4K] 59,94p/50p 200M, karta CEA-G160T (160 GB): około 85 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 40 minut, 59,94p/50p 150M, karta CEA-G160T (160 GB): około 110 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 55 minut, 59,94p/50p 100M, karta CEA-G160T (160 GB): około 170 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 80 minut, 59,94p/50p 75M, karta CEA-G160T (160 GB): około 220 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 100 minut, 59,94p/50p 45M, karta CEA-G160T (160 GB): około 340 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 160 minut
XAVC S [XAVC S 4K] 59,94p/50p 200M, karta CEA-G160T (160 GB): około 85 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 40 minut, 59,94p/50p 150M, karta CEA-G160T (160 GB): około 110 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 55 minut, [XAVC S HD] 59,94p/50p 50M, karta CEA-G160T (160 GB): około 310 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 150 minut, 59,94p/50p 25M, karta CEA-G160T (160 GB): około 550 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 390 minut
XAVC S-I [XAVC S-I 4K] XAVC S-I 4K 59,94p/50p, karta CEA-G160T (160 GB): około 25 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 10 minut, [XAVC S-I HD] 59,94p/50p, karta CEA-G160T (160 GB): około 75 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 35 minut
XAVC S-I DCI [XAVC S-I DCI 4K] 59,94p/50p, karta CEA-G160T (160 GB): około 25 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 10 minut
PROXY AUDIO Plik proxy w formacie XAVC: AAC-LC, 128 kb/s, 2 kanały
PROXY VIDEO 1280 × 720 (około 6 Mb/s), 1920 × 1080 (około 9 Mb/s), 1920 × 1080 (około 16 Mb/s)

Reprodukcja w formacie RAW

Reprodukcja w formacie RAW HDMI: 4264 × 2408 (59,94p/50p/29,97p/25p/23,98p), 16 bitów

Inne funkcje wideo

FUNKCJE WIDEO Wyświetlanie poziomu dźwięku, regulacja poziomu nagrywania dźwięku, kod czasowy / bity użytkownika, twórczy wygląd, asysta wyświetlania gamma, przełącznik PAL/NTSC

Sekcja kamery

TYP PRZETWORNIKA Pełnoklatkowy (35,6 × 23,8 mm) przetwornik obrazu CMOS Exmor R
Liczba pikseli Około 10,2 megapiksela (efektywnie) przy filmowaniu, około 12,1 megapiksela (efektywnie) przy fotografowaniu, około 12,9 megapiksela (ogółem)
CZUŁOŚĆ [Film] ISO 80–102 400 (wartości do ISO 409 600 można nastawiać jako rozszerzony zakres ISO), automatyczna (ISO 80–12 800, możliwość wyboru górnej i dolnej granicy), [Fotografia] odpowiednik ISO 80–102 400 (wartości ISO od 40 do 409 600 można nastawiać jako rozszerzony zakres ISO), automatyczna (ISO 80–12 800, możliwość wyboru górnej i dolnej granicy)
CZAS OTWARCIA MIGAWKI Film: od 1/8000 do 1/4 (co 1/3 stopnia), do 1/60 w trybie automatycznym (do 1/30 w trybie automatycznego wydłużania czasu otwarcia migawki), Fotografia: od 1/8000 s do 30 s, B

Zwolnione i przyspieszone tempo

XAVC HS XAVC HS 4K: [Tryb NTSC] 1, 2, 4, 8, 15, 30, 60 lub 120 kl./s, [Tryb PAL] 1, 2, 3, 6, 12, 25, 50 lub 100 kl./s
XAVC S XAVC S 4K: [Tryb NTSC] 1, 2, 4, 8, 15, 30, 60 lub 120 kl./s, [Tryb PAL] 1, 2, 3, 6, 12, 25, 50 lub 100 kl./s, XAVC S HD: [Tryb NTSC] 1, 2, 4, 8, 15, 30, 60, 120 lub 240 kl./s, [Tryb PAL] 1, 2, 3, 6, 12, 25, 50, 100 lub 200 kl./s
XAVC S-I XAVC S-I 4K: [Tryb NTSC] 1, 2, 4, 8, 15, 30, 60 lub 120 kl./s, [Tryb PAL] 1, 2, 3, 6, 12, 25, 50 lub 100 kl./s, XAVC S-I HD: [Tryb NTSC] 1, 2, 4, 8, 15, 30, 60, 120 lub 240 kl./s, [Tryb PAL] 1, 2, 3, 6, 12, 25, 50, 100 lub 200 kl./s

Balans bieli

TRYBY BALANSU BIELI Automatyczny, Światło dzienne, W cieniu, Pochmurnie, Żarówka, Świetlówka, Lampa błyskowa, Podwodne, Temperatura barwowa (od 2500 do 9900K) i filtr barwny, Własny

Gamma

KRZYWA GAMMA Wył. / PP1–PP11, parametry: poziom czerni, gamma (film, fotografia, S-Cinetone, Cine 1–4, ITU709, ITU709 [800%], S-Log2, S-Log3, HLG, HLG1–3), gamma czerni, zagięcie charakterystyki, tryb koloru, nasycenie, faza koloru, głębia koloru, szczegółowość, kopiowanie, zerowanie

Tolerancja naświetlenia

TOLERANCJA NAŚWIETLENIA Ponad 15 stopni (S-Log3)

System ustawiania ostrości

Typ Szybki, hybrydowy system AF (AF z detekcją fazy/AF z detekcją kontrastu)
USTAWIENIE OSTROŚCI [Film] 627 pól, [Fotografia] pełna klatka 35 mm: 759 pól (AF z wykrywaniem fazy)
ZAKRES CZUŁOŚCI Od –6 EV do 20 EV (przy odpowiedniku ISO 100, obiektyw F2.0)
TRYB OSTROŚCI [Film] AF-C, MF, [Fotografia] automatyczny AF (AF-A), pojedynczy AF (AF-S), ciągły AF (AF-C), DMF (Ostrość DMF), ostrość ręczna
OBSZAR OSTROŚCI [Film] szeroki, strefa, centralny, elastyczny punktowy, rozszerzany elastyczny punktowy, [Fotografia] szeroki, strefa, centralny, elastyczny punktowy, rozszerzany elastyczny punktowy, śledzenie
INNE FUNKCJE OSTROŚCI Nastawianie ostrości na oko ([Film] Człowiek (wybór lewego/prawego oka), [Fotografia] Człowiek (wybór lewego/prawego oka) / Zwierzę), rozpoznawanie twarzy (priorytet twarzy w trybie AF, priorytet twarzy w trybie wielosegmentowym, priorytet zarejestrowanych twarzy), [Film] Czułość zmian obiektu AF, [Film] Szybkość przejścia AF, [Fotografia] Funkcja „Powiększenie” (pełna klatka 35 mm: 2,1× / 4,1×, APS-C: 1,5× / 3,0×)

Sterowanie ekspozycją

ZAKRES CZUŁOŚCI POMIARU EV-3 – EV20 (przy odpowiedniku ISO100, z założonym obiektywem F2,0)
TRYBY EKSPOZYCJI [Film] Zaprogramowana automatyka ekspozycji (P), preselekcja przysłony (A), preselekcja czasu migawki (S), ręczny (M), tryb elastycznej ekspozycji, [Fotografia] Automatyczny (iAuto), P, A, S, M  

Zapis (fotografie)

FORMAT ZAPISU JPEG (DCF 2.0, Exif 2.32, zgodność z MPF Baseline), HEIF (zgodność z MPEG-A MIAF), RAW (zgodność z formatem Sony ARW 4.0)
ROZMIAR OBRAZU Rozmiar obrazu [3:2] Pełna klatka 35 mm L: 12M, M: 5,1M, S: 3,0M, APS-C L: 5,1M, M: 3,0M, S: 1,3M, Rozmiar obrazu [4:3] Pełna klatka 35 mm L: 11M, M: 4,6M, S: 2,7M, APS-C L: 4,6M, M: 2,7M, S: 1,1M, Rozmiar obrazu [16:9] Pełna klatka 35 mm L: 10M, M: 4,3M, S: 2,6M, APS-C L: 4,3M, M: 2,6M, S: 1,1M, Rozmiar obrazu [1:1] Pełna klatka 35 mm L: 8M, M: 3,4M, S: 2,0M, APS-C L: 3,4M, M: 2,0M, S: 0,8M

Odtwarzanie

FUNKCJE ODTWARZANIA Indeks, wybór folderu (Data/Fotografia/Film), przechwytywanie zdjęć, monitorowanie 4 kanałów dźwięku, automatyczny podgląd (fotografie), obrót obrazu (fotografie), ochrona (fotografie), ocena (fotografie), wyświetlanie jako grupy (fotografie)

Interfejs

WEJŚCIE AUDIO Mini jack stereo 3,5 mm, uchwyt XLR: [INPUT1][INPUT2] 3-stykowe XLR/TRS (żeńskie) (×2), do wyboru line/mic/mic+48V, Poziom odniesienia mikrofonu od –40 dBu do –60 dBu / [INPUT3] mini jack stereo 3,5 mm)
USB USB Type-C (×1, zgodny z SuperSpeed USB 5 Gb/s (USB 3.2)), Multi/Micro USB (×1)
WYJŚCIE SŁUCHAWKOWE Tak (mini jack stereo 3,5 mm)
WYJŚCIE NA GŁOŚNIKI Wbudowany, monofoniczny
WYJŚCIE HDMI Gniazdo HDMI (typu A), YCbCr 4:2:2 10 bitów / RGB 8 bitów
STOPKA MULTI INTERFACE Z cyfrowym łączem audio
Bluetooth Standard Bluetooth 5.0 (pasmo 2,4 GHz)

Nośnik

RODZAJ NOŚNIKA Karta CFexpress typu A / SD (×2), zapis równoczesny, sortowanie, automatyczne przełączanie nośnika, kopiowanie

Podgląd

EKRAN LCD 7,5 cm (3,0″), około 1,44 mln pikseli, kąt otwarcia: około 176°, kąt obrotu: około 270°

Wbudowany mikrofon

Wbudowany mikrofon Wbudowany, stereofoniczny

System plików

SYSTEM PLIKÓW FAT12, 16, 32, exFAT

Zoom

FUNKCJA ZOOMU Obrót pierścienia zoomu, Clear Image Zoom ([Film] około 1,5× (4K), około 2× (HD) [Fotografia] około 2×), zoom cyfrowy ([Film] pełna klatka 35 mm: około 4×, APS-C: około 4×, [Fotografia] pełna klatka 35 mm: L: około 4×, M: około 6,1×, S: około 8×, APS-C: L: około 4×, M: około 5,2×, S: około 8×), Inteligentny zoom (Smart zoom) ([Fotografia] pełna klatka 35 mm: M: około 1,5×, S: około 2×, APS-C: M: około 1,3×, S: około 2×)

Funkcja fotografii

MIGAWKA Migawka mechaniczna / migawka elektroniczna
TRYBY ZAPISU Zdjęcia pojedyncze, zdjęcia seryjne (do wyboru Szybko+/Szybko/Śr./Wolno), samowyzwalacz, samowyzwalacz (seria), bracketing: Pojedyncze, bracketing: Seryjne, bracketing balansu bieli, bracketing DRO
SZYBKOŚĆ ZDJĘĆ SERYJNYCH Hi+: 10 kl./s, Hi: 8 kl./s, Mid: 6 kl./s, Lo: 3 kl./s
REDUKCJA SZUMÓW Redukcja szumów przy długich czasach ekspozycji: włączanie/wyłączanie, dostępna przy czasie otwarcia migawki dłuższym niż 1 s; redukcja szumów przy dużych czułościach ISO: normalna/słaba/wyłączona
KONTROLA BŁYSKU Lampa błyskowa do systemu Sony α zgodna ze stopką Multi Interface, możliwość użycia adaptera stopki do podłączania lamp ze stopką z automatyczną blokadą, czas synchronizacji z lampą błyskową: 1/250 s
INNE FUNKCJE FOTOGRAFICZNE Elektroniczny pierwszy przebieg kurtyny, ciche zdjęcia, Fotografowanie z Anti-flicker

Stabilizacja obrazu

Typ Mechanizm przesunięcia przetwornika obrazu z 5–kierunkową kompensacją (kompensacja zależy od parametrów obiektywu)
TRYB [Film] Aktywny/Standardowy/Wyłączony, [Fotografia] Włączony/wyłączony
EFEKT KOMPENSACJI (FOTOGRAFIE) 5,5 stopnia (norma Camera & Imaging Products Association. Tylko pochylenie/odchylenie. Przy zamontowanym obiektywie Planar T* FE 50 mm F1.4 ZA. Redukcja szumów przy długiej ekspozycji: wyłączona.)

Funkcja własna

FUNKCJA WŁASNA Ustawienia przycisków własnych, „Moje menu”, ustawienia „Moje pokrętło”, zapis własnych ustawień

Kompensacja cech obiektywu

KOMPENSACJA CECH OBIEKTYWU Winietowanie, aberracja chromatyczna, dystorsja, „oddychanie” (film)

Wi-Fi/NFC

OBSŁUGIWANY FORMAT IEEE 802.11a/b/g/n/ac
PASMO CZĘSTOTLIWOŚCI Pasmo 2,4 GHz / pasmo 5 GHz
BEZPIECZEŃSTWO WEP/WPA-PSK/WPA2-PSK
NFC Zgodność ze znacznikami NFC Forum typu 3

Przesyłanie przez FTP

Przesyłanie przez FTP Sieć przewodowa LAN (USB-LAN), tethering przez USB, Wi-Fi

Dostarczane wyposażenie

DOSTARCZANE WYPOSAŻENIE Akumulator NP-FZ100

    Brak metod dostawy dla tego produktu.

    Brak recenzji

    Sony Europe B.V.


    The Heights, Brooklands, Weybridge, Surrey, KT13 0XW, United Kingdom

    Incorporated in Hoofddorp / Netherlands 71682147

    Registered in the UK Companies House Cardiff FC035527


    e-mail: customersupport.pl@eu.sony.com

    2 innych produktów w tej samej kategorii:

    Produkt dodany do porównania