Przetwornik obrazu CMOS Exmor R® typu 1,0" o efektywnej rozdzielczości 20,1 megapiksela
Wykonany w technologii BSI przetwornik obrazu CMOS Exmor R typu 1,0" gwarantuje jasność i czystość obrazu na fotografiach i filmach. Jego specjalna, opracowana przez Sony konstrukcja zapewnia czterokrotnie większą światłoczułość, uzyskaną dzięki przeniesieniu na spód matrycy obwodów zasłaniających światło.
Procesor BIONZ X™: lepszy wygląd szczegółów i faktur
Zanim aparat cyfrowy zapisze lub wyświetli piękną fotografię, konieczne jest odpowiednie przekształcenie światła docierającego do matrycy. Procesor, który wykonuje to przekształcenie, jest równie ważny jak używany obiektyw i sama matryca. Z tego powodu firma Sony opracowała zaawansowany procesor BIONZ™ X. To właśnie dzięki niemu uzyskuje się bardziej naturalne szczegóły, większy realizm zdjęć i filmów, pełniejsze przejścia tonalne i mniejszy poziom szumów.
Obiektyw ZEISS® Vario-Sonnar® T* 24 – 70 mm F1,8-2,8
Przy najszerszym kącie obiektyw ma ogniskową 24 mm i znakomicie nadaje się do fotografowania architektury i krajobrazów. Maksymalna ogniskowa 70 mm i jasność F2,8 doskonale sprawdzają się przy fotografowaniu portretów i małych obiektów (z odległości od 30 cm); umożliwiają także miękkie rozmywanie tła. Optyka firmy ZEISS, będąca owocem przeszło 150 lat tradycji i doświadczeń, gwarantuje żywy kontrast i pierwszorzędną ostrość obrazu, a dzięki zastosowaniu wielowarstwowej powłoki optycznej eliminuje niepożądane refleksy.
Lepsze zdjęcia dzięki wbudowanemu wizjerowi elektronicznemu
Wbudowany wizjer elektroniczny umożliwia dokładniejsze komponowanie ujęć, zwłaszcza w intensywnym oświetleniu. Dla większej wygody aparat jest również wyposażony w czujnik zbliżenia oka, błyskawicznie przełączający wyświetlanie między wizjerem a ekranem LCD.
Strefowe osłabianie szumów
System strefowej redukcji szumu analizuje zawartość obrazu i odpowiednio dzieli go na strefy (takie jak krawędzie, faktury i obszary o jednolitym kolorze, jak niebo), by następnie usunąć z nich szum optymalnie dobraną metodą. W rezultacie znacznie poprawia się jakość obrazu, zwłaszcza przy dużych ustawieniach czułości.
Reprodukcja szczegółów i kompensacja dyfrakcji
Pełne wykorzystaniu potencjału matrycy obrazu i obiektywów ułatwiają różne rozwiązania. Technologia reprodukcji szczegółów pozwala uniknąć charakterystycznego dla zdjęć cyfrowych przerysowania krawędzi. Kompensacja dyfrakcji przeciwdziała nieostremu odwzorowywaniu punktów świetlnych, zwłaszcza przy przymkniętej przysłonie (większych wartościach F).
Format XAVC S 50 Mb/s — doskonały do rejestracji szybkiego ruchu
Format XAVC S wyróżnia się dużą przepływnością obrazu i jest przeznaczony dla filmowców, którym zależy na poprawie jakości nagrywanego obrazu. Opracowano go na podstawie profesjonalnego formatu XAVC, stosowanego w produkcjach filmowych i telewizyjnych. Dzięki inteligentnej kompresji danych uzyskano rozmiary plików dostosowane do możliwości urządzeń powszechnego użytku.
Zapis w formatach XAVC S i AVCHD
Zapis materiału Full HD w formacie XAVC S może się odbywać przy przepływności 50 Mb/s, gwarantującej wyjątkową jakość i minimalną ilość zakłóceń. Filmy można również nagrywać w formacie AVCHD, obsługiwanym przez wiele programów edycyjnych.
Procesor BOINOZ X
Dzięki dużej wydajności i szybkości procesora BIONZ X generacja obrazu odbywa się z wykorzystaniem danych ze wszystkich pikseli matrycy. W rezultacie w obrazie o wysokiej rozdzielczości występuje znacznie mniej zakłóceń. Końcowy film przewyższa więc jakością nawet nagrania z drogich, pełnoklatkowych lustrzanek cyfrowych.
Znakomite portrety z ostrością nastawioną na oczy
W uzyskaniu udanych zdjęć portretowych bardzo pomaga funkcja nastawiania ostrości na oczy. Sekret profesjonalnie wyglądających portretów polega bowiem na połączeniu idealnej ostrości oczu fotografowanej osoby z miękko rozmytym tłem. Dzięki tej opracowanej przez Sony funkcji takie połączenie uzyskuje się automatycznie — można więc skupić się na wyborze właściwego momentu wyzwolenia migawki.
Śledzenie ostrości ruchomych obiektów
Jak utrzymać idealną ostrość na obiekcie, który chwilami wychodzi poza kadr, odwraca się tyłem do aparatu albo znika za drzewem? Jest na sposób: funkcja śledzenia ostrości pozwoli ostro uchwycić dzieci biegające po podwórku i zawodowych narciarzy na stoku.
Możliwość twórczego, ręcznego nastawiania ostrości
Zdarza się, że automatyka aparatu nie wystarcza do osiągnięcia zamierzonego efektu twórczego. Z pomocą przychodzi wówczas tryb ręcznego nastawiania ostrości (MF). Można w nim używać takich funkcji, jak MF Assist (powiększanie obrazu) i peaking (wyróżnianie krawędzi obiektów, na które jest ustawiona ostrość).
Odchylany o 180° ekran LCD: elastyczność przy komponowaniu ujęć
Odchylany, 3-calowy ekran o wysokiej rozdzielczości bardzo ułatwia komponowanie obrazu przy zdjęciach znad głowy lub znad samej ziemi.
Różne formaty zapisu: uniwersalność przy nagrywaniu
Do wyboru jest szereg formatów zapisu, które ułatwiają uzyskanie żądanego materiału. Kodeki AVCHD i XAVC S gwarantują dużą przepływność, ważną przy dalszej edycji nagrania i wyświetlaniu na dużym ekranie. Pliki nagrane w formacie MP4 można z kolei szybko przesyłać i udostępniać.
Wyświetlanie fotografii 4K na dużym ekranie
Zdjęcia i filmy można wyświetlić na telewizorze Sony 4K — i oglądać piękny obraz w towarzystwie rodziny lub przyjaciół. Łączenie urządzeń jest bardzo proste i wymaga użycia jednego przewodu HDMI.
Współpraca z serwisem PlayMemories Camera Apps
Oto aparat, który z upływem czasu może się stawać coraz bardziej funkcjonalny. Jak to możliwe? Dzięki stale powiększającej się ofercie serwisu PlayMemories Camera Apps, zawierającego aplikacje do zdalnego sterowania oraz przetwarzania zdjęć i filmów z użyciem efektów specjalnych. Ich instalowanie jest bardzo proste: można to zrobić za pośrednictwem komputera lub przy użyciu łącza Wi-Fi wbudowanego w aparat. Pełna oferta aplikacji znajduje się pod adresem https://www.playmemoriescameraapps.com (uwaga: dostępność zależy od regionu)
Przycisk sterujący i przycisk funkcji użytkownika
Pasjonaci fotografii z zadowoleniem powitają pierścień sterujący na obiektywie, służący do nastawiania czasu migawki, przysłony i innych parametrów ujęcia. W dostosowaniu aparatu do własnego stylu pracy pomagają również przyciski o programowanej funkcji, do których można łącznie przypisać 42 dostępne funkcje.
Sterowanie i udostępnianie jednym dotknięciem
Sterowanie jednym dotknięciem umożliwia wykorzystanie smartfona lub tabletu jako wizjera oraz pilota aparatu cyfrowego. Udostępnianie jednym dotknięciem pozwala przesyłać zdjęcia i filmy z aparatu. W obu przypadkach, instalując aplikację Imaging Edge Mobile na smartfonie lub tablecie z technologią NFC i systemem operacyjnym Android, unikniesz skomplikowanego konfigurowania i nawiążesz łączność bezprzewodową – wystarczy przyłożyć urządzenie do aparatu. Sterując aparatem przy pomocy smartfonu, możesz wykonywać zdjęcia z nietypowych, trudnych do uzyskania perspektyw lub fotografować się z grupą przyjaciół, a także od razu przesyłać zdjęcia do smartfonu, aby udostępniać je w serwisie społecznościowym. Nie masz NFC? Żaden problem. Urządzenia można sparować ręcznie.
Capture One (dla Sony)
Capture One Express (dla Sony) to nagradzane oprogramowanie do edycji obrazów umożliwiające obróbkę wysokiej jakości zdjęć w formacie RAW i łatwe zarządzanie plikami obrazów, a także zapewniające zaawansowane narzędzia edycyjne. Capture One Pro (dla Sony) daje dostęp do większej liczby narzędzi do obróbki grafiki oraz funkcji fotografowania aparatem podłączonym do komputera.
Współpraca z iMovie i Final Cut Pro X
Produkt jest zgodny z aplikacjami Final Cut Pro X oraz iMovie.
Imaging Edge™ Viewer i Edit
Skorzystaj z aplikacji na komputer Imaging Edge. „Viewer” umożliwia szybki podgląd, ocenę i wybranie zdjęć z biblioteki, a „Edit” pozwala na przekształcenie danych RAW na wysokiej jakości zdjęcia. Wykorzystaj w pełni pliki Sony RAW i skuteczniej zarządzaj swoim procesem produkcji.
Przetwornik obrazu | |
Typ przetwornika | Przetwornik obrazu CMOS Exmor R® typu 1,0" (13,2 x 8,8 mm), współczynnik kształtu 3:2 |
Liczba pikseli (efektywnie) | Około 20,1 megapiksela |
Obiektyw | |
Typ obiektywu | Obiektyw ZEISS Vario-Sonnar® T* złożony z 10 elementów w 9 grupach (9 soczewek asferycznych, w tym soczewka AA) |
Wartość F (maksymalna przysłona) | F1,8 (szeroki kąt) – 2,8 (teleobiektyw) |
Filtr ND | Automatyczny / włączony (3 ustawienia) / wyłączony |
Ogniskowa | f = 8,8-25,7 mm |
KĄT WIDZENIA (ODPOWIEDNIK FORMATU 35 MM) | 84 deg-34 deg (24-70 mm) |
Zakres ustawiania ostrości (od przedniej części obiektywu) | iAuto: AF (szeroki kąt: około 5 cm do nieskończoności, teleobiektyw: około 30 cm do nieskończoności) / Autoprogram: AF (szeroki kąt: około 5 cm do nieskończoności, teleobiektyw: około 30 cm do nieskończoności) |
Zoom optyczny | 2,9x |
Clear Image Zoom (fotografia) | 20 M: ok. 5,8x / 10 M: ok. 8,2x / 5.0 M: ok. 11x / VGA: ok. 44x |
Clear Image Zoom (film) | Około 5,8x |
Zoom cyfrowy (fotografie) | 20M: około 11x; 10M: około 16x; 5M: około 23x; VGA: około 44x |
Zoom cyfrowy (filmy) | Ok 11x |
Ekran | |
Typ ekranu | 7,5 cm (3") (4:3) / 1 228 800 punktów/Xtra Fine/TFT LCD |
Regulacja kąta | Maksymalnie około 180° w górę, około 45° w dół |
Wybór wyświetlacza (wizjer/LCD) | Tryb automatyczny/wizjer elektroniczny |
Wspomaganie MF przez powiększenie obrazu | 8,6x; 17,1x |
Panel dotykowy | - |
Wizjer | |
Typ ekranu / liczba punktów | Wizjer elektroniczny 0,39" (OLED), 1 440 000 punktów |
Pokrycie kadru | 100% |
Powiększenie | Około 0,59×, obiektyw 50 mm nastawiony na nieskończoność, -1m-1 dioptrii (odpowiednik obiektywu 35 mm) |
Odległość od oka | Około 20 mm od soczewki; 19,2 mm od ramki wizjera przy -1m-1 (dioptria) (norma Camera & Imaging Products Association) |
Regulacja dioptrii | -4,0 – +3,0 m-1 |
Regulacja jasności | Automatyczny/ręczny (5 etapów) |
Kamera | |
Procesor obrazu | tak (BIONZ X) |
STEADYSHOT (ZDJĘCIE) | Optyczny, do filmów: inteligentny tryb aktywny, typ optyczny z kompensacją elektroniczną, typ zapobiegający efektowi przewijania |
Sposób nastawiania ostrości | System AF z wykrywaniem kontrastu |
Tryb ostrości | Pojedynczy AF, ciągły AF, DMF (bezpośrednia ręczna regulacja ostrości), ręczna regulacja ostrości |
Strefa wyznaczania ostrości | Szeroka, centralna, punktowa z wyborem czujnika (mały/średni/duży), śledzenie ostrości (szeroka / centralna / punktowa z wyborem czujnika (mały/średni/duży)) |
AF Z FUNKCJĄ ŚLEDZENIA OSTROŚCI RUCHOMYCH OBIEKTÓW | Tak |
Tryb pomiaru światła | Wielosegmentowy, centralnie ważony, punktowy |
Kompensacja ekspozycji | +/-3,0 EV, co 1/3 EV |
Czułość ISO (fotografia) (zalecany wskaźnik ekspozycji) | Automatyczna (ISO 125 – 12 800, możliwość wyboru górnej/dolnej granicy), 125/160/200/250/320/400/500/640/800/1000/1250/1600/2000/2500/3200/4000/5000/6400/8000/10 000/12 800 (z rozszerzeniem do ISO 80/100), wieloklatkowa redukcja szumów: automatyczna (ISO 125 – 12 800), 200/400/800/1600/3200/6400/12 800/25 600 |
Czułość ISO (filmy) | Automatyczna: (odpowiednik ISO 125 – odpowiednik ISO 12800, możliwość wyboru górnej/dolnej granicy), 125/160/200/250/320/400/500/640/800/1000/1250/1600/2000/2500/3200/4000/5000/6400/8000/10 000/12 800 |
Minimalne oświetlenie (film) | Tryb automatyczny: 1,2 luksa (czas otwarcia migawki 1/30”) |
Tryby balansu bieli | Automatyczny, światło dzienne, cień, chmury, wolfram, świetlówka: Ciepła biel, świetlówka: Zimna biel, świetlówka: (biel dzienna), świetlówka Światło dzienne, lampa błyskowa, automatyczny tryb podwodny, temperatura barwowa / filtr barwny, własny |
Mikrokorekty balansu bieli | G7-M7,A7-B7 |
Czas otwarcia migawki | Inteligentna automatyka (4" – 1/2000) / Autoprogram (1" – 1/2000) / Ręczny (30" – 1/2000) / Preselekcja przysłony (8" – 1/2000) / Preselekcja czasu migawki (30" – 1/2000) |
Przysłona | Inteligentna automatyka (F1,8–F11 (szeroki kąt)) / Autoprogram (F1,8–F11 (szeroki kąt)) / Ręczny (F1,8–F11 (szeroki kąt)) / Preselekcja czasu migawki (F1,8–F11 (szeroki kąt)) / Preselekcja przysłony (F1,8–F11 (szeroki kąt)) |
Weryfikacja obrazu | Kontrast, nasycenie, ostrość, style twórcze, przestrzeń barw (sRGB/Adobe RGB), jakość (RAW / RAW i JPEG / Extra fine / Fine / Standard) |
Redukcja szumów | Redukcja szumów przy długich czasach ekspozycji: włączanie/wyłączanie, dostępna przy czasach migawki dłuższych niż 1/3 s, przy dużych czułościach ISO: normalna/słaba/wyłączona, wieloklatkowa redukcja szumów: automatyczna, ISO 200–25 600 |
Funkcje zakresu dynamicznego | Wył., DRO (autom. / poziom 1–5), automatyka HDR: Wyłączone, automatyczne zmiany ekspozycji, nastawianie zmian ekspozycji: od 1,0 EV do 6,0 EV z krokiem 1,0 EV |
Tryb fotografowania | Lepsza automatyka, inteligentna automatyka, autoprogram, preselekcja przysłony, preselekcja czasu migawki, ręczne nastawianie ekspozycji, pamięć ustawień (1, 2, 3), tryb filmu (autoprogram, preselekcja przysłony, preselekcja czasu migawki, ręczne nastawianie ekspozycji), panorama, tryby tematyczne |
Tryby tematyczne | Portret, sport, makro, krajobraz, zachód słońca, scena nocna, zdjęcia z ręki o zmierzchu, portret nocą, wyraźny ruch, zwierzęta, jedzenie, fajerwerki, duża czułość |
Liczba zdjęć seryjnych (maksymalna) (maksymalna liczba rejestrowanych pikseli) | Zdjęcia seryjne z priorytetem szybkości: około 10 kl./s, zdjęcia seryjne: około 2,9 kl./s (AF-S) |
Samowyzwalacz | Wył. / 10 s / 2 s / przy opóźnieniu 10 s możliwość wyboru 3 lub 5 klatek |
Tryby zapisu | Pojedyncze, zdjęcia seryjne, zdjęcia seryjne z preselekcją czasu otwarcia migawki, samowyzwalacz, samowyzwalacz (zdjęcia seryjne), bracketing pojedynczy, bracketing zdjęć seryjnych, bracketing balansu bieli, bracketing DRO |
Panorama (zdjęcia) | Tryb panoramy |
Efekty zdjęciowe | [Zdjęcie] zabawkowy aparat, kolor pop, posteryzacja, zdjęcie retro, high-key: miękki, częściowy kolor, obraz czarno-biały o dużym kontraście, miękka ostrość, malowidło HDR, obraz czarno-biały o bogatej gradacji, miniatura, akwarela, ilustracja; [Film] zabawkowy aparat, kolor pop, posteryzacja, zdjęcie retro, high-key: miękki, częściowy kolor, obraz czarno-biały o dużym kontraście. |
Styl twórczy | Standardowy, Żywy, Neutralny, Czysty, Głęboki, Jasny, Portret, Krajobraz, Zachód słońca, Scena nocna, Jesienne liście, Czarno-biały, Sepia, Pamięć stylu |
Liczba rozpoznawanych scen | Zdjęcie: Lepsza automatyka: 44/iAuto: 33, Film: 44 |
Lampa błyskowa | |
Tryby pracy lampy błyskowej | Automatyczny, lampa włączona, synchronizacja z długim czasem ekspozycji, synchronizacja z drugim przebiegiem kurtyny, lampa wyłączona |
Typ lampy błyskowej | Wbudowana, podnoszona ręcznie |
Światło wspomagające autofokus (AF Illuminator) | Automatyczne / Wyłączone |
Bracketing | tak |
Zasięg lampy błyskowej | Automatyczna czułość ISO: Około 0,4–10,2 m (szeroki kąt) / około 0,4 m – 6,5 m (teleobiektyw), ISO 12 800: maks. około 20,4 m (szeroki kąt) / około 13,0 m (teleobiektyw) |
Nagrywanie | |
Obsługiwane nośniki nagrań | Memory Stick Duo, Memory Stick PRO Duo, Memory Stick PRO Duo(High Speed), Memory Stick PROHG Duo, Memory Stick Micro, Memory Stick Micro (Mark2), Memory Stick XC-HG Duo, karta pamięci SD, karta pamięci SDHC (UHS-I), karta pamięci SDXC (UHS-I), karta pamięci microSD, karta pamięci microSDHC, karta pamięci microSDXC |
Format zapisu | Zdjęcie: JPEG (DCF 2.0, Exif 2.3, zgodność z MPF Baseline), RAW (format Sony ARW 2.3); film: XAVC S, zgodność z formatem AVCHD 2.0; film: MP4 |
Format zapisu (ścieżka dźwiękowa filmu) | XAVC S: LPCM, 2 kanały, AVCHD: Dolby Digital (AC-3), 2 kanały (Dolby Digital Stereo Creator), MP4: MPEG-4 AAC-LC, 2 kanały |
Zakres barw (nieruchomy obraz) | sRGB, Adobe RGB |
DCF/DPOF | DCF/DPOF/EXIF/MPF |
Liczba nagrywanych pikseli nieruchomego obrazu (rozmiar obrazu) | Tryb 3:2: 20M (5 472 × 3 648) / 10M (3 888 × 2 592) / 5M (2 736 × 1 824); Tryb 4:3: 18M (4 864 × 3 648) / 10M (3648 × 2736) / 5M (2592 × 1944) / VGA; Tryb 16:9: 17M (5 472 × 3 080) / 7,5M (3648 × 2056) / 4,2M (2 720 × 1 528); Tryb 1:1: 13M (3 648 × 3 648) / 6,5M (2 544 × 2 544) / 3,7M (1920 × 1920); Panorama: szeroka (12 416 × 1 856 / 5 536 × 2 160), standardowa (8 192 × 1 856 / 3 872 × 2 160) |
Tryb nagrywania filmu (NTSC) | Przełącznik NTSC/PAL: [NTSC] AVCHD: 28 M PS (1920 × 1080/60p) / 24 M FX (1920 × 1080/60i) / 17 M FH (1920 × 1080/60i) / 24 M FX (1920 × 1080/24p) / 17 M FH (1920 × 1080/24p), XAVC S: 60p 50 M (1920 × 1080/60p) / 30p 50 M (1920 × 1080/30p) / 24p 50 M (1920 × 1080/24p) / 120p 50 M (1280 × 720/120p), MP4: 12M (1440 x 1080/30 kl./s) / 3M VGA(640 x 480/30 kl./s) |
Tryb nagrywania filmu (PAL) | Przełącznik NTSC/PAL: [PAL], AVCHD: 28 M PS(1920 × 1080/50p) / 24M FX (1920 × 1080/50i) / 17 M FH (1920 × 1080/50i) / 24 M FX (1920 × 1080/25p) / 17 M FH(1920 × 1080/25p), XAVC S: 50p 50 M (1920 × 1080/50p) / 25p 50 M (1920 × 1080/25p) / 100p 50 M (1280 × 720/100p), MP4: 12M (1440 x 1080, 25 kl.s) / 3M VGA (640 x 480, 25 kl./s) |
Interfejs | |
Złącza wejściowe i wyjściowe | Gniazdo Multi / Micro USB, Hi-Speed USB (USB 2.0), Micro HDMI |
NFC | Zgodność ze znacznikami NFC Forum typu 3, zdalne sterowanie jednym dotknięciem, udostępnianie jednym dotknięciem |
WI-FI | Tak (IEEE802.11b/g/n (pasmo 2,4 GHz)) |
Interfejsy | TAK |
Zasilanie | |
Źródło zasilania | Prąd stały 3,6 V (dołączony akumulator) / prąd stały 5,0 V (dołączony zasilacz sieciowy) |
System baterii / akumulatora | Akumulator NP-BX1 |
Pobór mocy (tryb aparatu) | Około 1,7 W przy korzystaniu z ekranu LCD; około 2,3 W przy korzystaniu z wizjera (norma Camera & Imaging Products Association) |
Ładowanie/zasilanie przez złącze USB | Tak (zdjęcia, odtwarzanie) |
CZAS PRACY AKUMULATORA (FOTOGRAFIE)(CAMERA & IMAGING PRODUCTS ASSOCIATION) | Monitor: ok.: 320 / ok. 160 min, wizjer: ok. 230 / ok. 115 min. |
CZAS PRACY AKUMULATORA (FILMY, FAKTYCZNE NAGRYWANIE)(CAMERA & IMAGING PRODUCTS ASSOCIATION) | Monitor: ok.: 50 min, wizjer: ok. 50 min (W trybie [MP4 12 M] maks. czas ciągłego nagrywania wynosi około 15 min, a maks. rozmiar pliku to 2GB) |
CZAS PRACY AKUMULATORA (FILMY, NAGRYWANIE CIĄGŁE)(CAMERA & IMAGING PRODUCTS ASSOCIATION) | Monitor: ok.: 85 min, wizjer: ok. 90 min (W trybie [MP4 12M] maks. czas ciągłego nagrywania wynosi około 15 min, a maks. rozmiar pliku to 2GB) |
Inne | |
Aplikacja Playmemories Camera Apps | tak |
Funkcje zdjęciowe | Eye AF, rozpoznawanie twarzy, rejestracja twarzy, wykrywanie uśmiechu, system obsługi Quick Navi, poziomica cyfrowa (nachylenie w dwóch płaszczyznach), bracketing balansu bieli, bracketing DRO, powiększanie przy ręcznym nastawianiu ostrości (MF Assist), wyróżnianie ostro ujmowanych fragmentów (peaking), zebra, regulacja poziomu dźwięku z mikrofonu, zaprogramowane ustawienia zoomu, samowyzwalacz do autoportretów |
Funkcje odtwarzania | BRAVIA Sync (sterowanie przez HDMI), indeks 9/25 klatek, automatyczny obrót, pokaz slajdów, przewijanie w przód/w tył (film), kasowanie, ochrona, Motion Shot Video, efekt upiększania, automatyczny obrót obrazu |
TRILUMINOS Color | Tak |
Obraz w formacie 4K | Tak (tylko zdjęcia) |
Temperatura w środowisku pracy | 0° C. - +40° C. / 32° F. 104° F |
Drukowanie | |
Drukowanie | Exif Print, PRINT Image Matching (PIM3) |
Wymiary i waga | |
WYMIARY (SZER. X WYS. X GŁ.) (W PRZYBLIŻENIU) | 101,6 × 58,1 × 41,0 mm (4 × 2 3/8 × 1 5/8 cala) |
WAGA (ZGODNOŚĆ Z NORMĄ CAMERA & IMAGING PRODUCTS ASSOCIATION) | Ok. 290g (z akumulatorem i kartą pamięci) / Ok. 263g (sam aparat) |
Dostarczane wyposażenie | |
ZAWARTOŚĆ OPAKOWANIA | Akumulator NP-BX1, zasilacz sieciowy AC-UB10C/UB10D, przewód Micro USB, pasek na nadgarstek, przejściówka do paska, instrukcja obsługi |
- Akumulator NP-BX1, zasilacz sieciowy AC-UB10C/UB10D, przewód Micro USB, pasek na nadgarstek, przejściówka do paska, instrukcja obsługi
Brak metod dostawy dla tego produktu.