33,0-megapikselowy, pełnoklatkowy przetwornik obrazu CMOS
33,0-megapikselowy przetwornik obrazu CMOS Exmor R™ aparatu α7C II zapewnia znakomitą jakość fotografii i filmów i stanowi duży krok naprzód w stosunku do swojego poprzednika. Lepsze działanie systemu AF i ulepszenia w redukcji zakłóceń idą w parze z imponującym, 15-stopniowym zakresem dynamicznym.
Zaawansowany procesor BIONZ XR™
Zaawansowany procesor obrazu BIONZ XR ma nawet osiem razy większą moc obliczeniową od swojego poprzednika. Zwiększa szybkość i rozszerza możliwości przetwarzania zdjęć i filmów, zapewnia naturalne przejścia tonalne, realistyczne kolory, niski poziom zakłóceń, lepszy obraz, a także szybsze działanie menu.
Zaawansowane rozpoznawanie obiektów z użyciem procesora SI
Aparat α7C II jest wyposażony w procesor ze sztuczną inteligencją, który przetwarza duże ilości danych, umożliwiając dokładniejsze rozpoznawanie obiektów oraz rozszerzenie zakresu rozpoznawania.
Zawsze dokładna ekspozycja i kolorystyka
Połączenie wydajnego procesora obrazu BIONZ XR z zaawansowanym algorytmem AE pozwala wykrywać obszary karnacji na twarzach i odpowiednio dobierać ekspozycję fotografii i filmów. Ekspozycja pozostaje stabilna nawet w przypadku światła w kadrze, głębokiego cienia lub prześwietlenia wskutek bezpośredniego nasłonecznienia, a także gdy obiekt nie jest obrócony przodem do aparatu. Co więcej, odcienie skóry ludzkiej oraz barwy nieba i listowia mają bardziej naturalny wygląd.
„Twórczy wygląd” — urzeczywistniaj swoje wizje
Funkcja „Twórczy wygląd” pozwala kształtować klimat obrazu za pomocą 10 dostosowanych ustawień. Można ich używać bezpośrednio lub regulując osiem parametrów, takich jak kontrast, nasycenie i cienie, by tworzyć fotografie i filmy do natychmiastowej publikacji — bez dalszej postprodukcji i przy użyciu samego aparatu. Dostosowane ustawienia „Twórczego wyglądu” można zapisać jako „Wygląd niestandardowy” do późniejszego wykorzystania.
Różne ustawienia rozmiaru i jakości obrazu RAW
Bezstratna kompresja obrazu RAW zmniejsza objętość plików bez pogorszenia jakości obrazu. W trybie zdjęć seryjnych aparat może zrobić do 27 fotografii w tym formacie. Użytkownik ma do wyboru trzy rozmiary bezstratnie skompresowanego obrazu. W przypadku obrazów JPEG i HEIF dostępne jest ustawienie jakości „Lekka” do tworzenia plików z mniejszą ilością danych.
S-Cinetone™ — filmowy wygląd obrazu
Profil S-Cinetone, oparty na tej samej technologii koloru co renomowane kamery Sony Cinema Line, zapewnia naturalne tony ze środka skali, niezbędne do uzyskania zdrowego wyglądu skóry, jak również łagodne kolory i atrakcyjne światła.
Zaawansowane kodowanie obrazu filmowego: 10 bitów 4:2:2
Aparat umożliwia wewnętrzny zapis obrazu w formacie 4:2:2 10 bitów z kompresją Long GOP lub All-Intra. Ułatwia to uzyskanie płynnych, naturalnych przejść tonalnych podczas edycji i korekcji kolorów.
Nagrywanie z użyciem krzywych Log z podglądem LUT
Aparat α7C II pozwala na użycie krzywej gamma S-Log3, rozszerzającej przejścia tonalne w zakresie od cieni do średniej szarości (18%) i zapewniającej ponad 14-stopniowy zakres dynamiki tonalnej. Można również wybierać przestrzenie barw S-Gamut3 i S-Gamut3.Cine, a w czasie nagrywania z użyciem krzywej gamma Log przetworzyć obraz na monitorze za pomocą własnej tabeli LUT (Look Up Table) w celu sprawdzenia, jak będzie wyglądał końcowy materiał filmowy.
Nagrywanie filmów 4K z odczytem wszystkich pikseli bez łączenia w grupy
Dzięki indywidualnemu odczytowi wszystkich pikseli matrycy lekki korpus α7C II nagrywa filmy 4K o niezwykłej rozdzielczości i jakości, odznaczające się naturalnym wyglądem przejść tonalnych i wiernym odwzorowaniem kolorów. W trybie Super 35mm można rejestrować obraz 4K 60p/50p, zapewniający płynność i naturalny wygląd szybko poruszających się obiektów.
Dokładniejsze rozpoznawanie obiektów dzięki szacowaniu postawy człowieka
Dzięki innowacyjnemu procesorowi wykorzystującemu sztuczną inteligencję aparat α7C II może dokładnie rozpoznawać ruchy ludzi. Technologia szacowania postawy człowieka dokładnie rozpoznaje nie tylko oczy, ale też pozycję ciała i głowy. Pozwala to nastawić i śledzić ostrość, gdy obiekt jest odwrócony od aparatu lub ma częściowo zasłoniętą twarz.
Niezawodne rozpoznawanie kolejnych obiektów
Aparat α7C II jest wyposażony w wydajny procesor wykorzystujący sztuczną inteligencję, który pozwala rozpoznawać ludzi, zwierzęta, ptaki, owady, samochody, pociągi i samoloty. Oprócz oczu i głów psów i kotów identyfikowane są teraz oczy niektórych małych oraz pasących się zwierząt. Rozpoznawania tych zwierząt nie zakłóca nawet przesłonięcie oczu. W trybie rozpoznawania ptaków aparat ustawi ostrość na różne gatunki ptaków i będzie rozpoznawał ich głowy i tułowie.
Systematyczne śledzenie w czasie rzeczywistym
Aparat α7C II znacznie lepiej, bardziej niezawodnie rozpoznaje obiekty w szerszym zakresie warunków. Kiedy wskażesz obiekt i wciśniesz do połowy przycisk migawki, aparat rozpocznie śledzenie, pozwalając Ci zająć się kompozycją ujęcia.
Automatyczne kadrowanie filmów z użyciem sztucznej inteligencji
Technologia rozpoznawania obiektów z użyciem sztucznej inteligencji umożliwia automatyczne przycinanie filmowanego obrazu w celu uzyskania optymalnej kompozycji. W rezultacie po zainstalowaniu aparatu na statywie kadrowanie jest na bieżąco korygowane, a ujęcie wygląda jak nakręcone przez kamerzystę. Śledzenie działa dokładnie nawet w przypadku zdalnego sterowania aparatem przy użyciu aplikacji Creators' App w smartfonie.
Kompensacja „oddychania” — stabilny kąt widzenia podczas regulacji ostrości
Kiedy włączysz funkcję kompensacji zmian kąta widzenia podczas regulacji ostrości, aparat α7C II wykorzystuje technologię Sony Clear Image Zoom do kompensacji „oddychania” i pozwala stosować profesjonalnie wyglądające przejścia ostrości. Funkcja ta zapisuje również metadane, które umożliwiają zaawansowaną kompensację w postprodukcji, przy użyciu najnowszych programów Catalyst Browse / Prepare Plugin.
Tryb aktywny stabilizacji obrazu ułatwiający filmowanie z ręki
Tryb aktywny w aparacie α7C II zwiększa wydajność stabilizacji obrazu i sprawia, że ujęcia filmowane z ręki stają się jeszcze przyjemniejsze w oglądaniu. Dzięki połączeniu precyzyjnego modułu stabilizacji obrazu, zaawansowanych czujników żyroskopowych i zoptymalizowanych algorytmów film jest niezwykle płynny i stabilny. Zgodne obiektywy wykorzystują zarówno stabilizację w korpusie, jak i własne systemy. Zapewnia to bardzo dużą efektywność i pozwala nagrywać stabilniejszy materiał filmowy nawet w czasie chodzenia.
Zaawansowana 5-osiowa stabilizacja obrazu o efektywności 7,0 stopni
Fotografie zrobione z ręki będą jeszcze lepsze — ponieważ aparat α7C II jest wyposażony w precyzyjny moduł stabilizacji obrazu, zaawansowane czujniki żyroskopowe i zoptymalizowane algorytmy. Połączenie tych elementów powala skutecznie kompensować drgania korpusu i wydłużyć czas otwarcia migawki nawet o 7,0 stopni. Zgodne obiektywy z wbudowaną stabilizacją oraz lepsza współpraca między korpusem a obiektywem zapewniają jeszcze większą stabilność kadru. [1] Obrót wokół osi pionowej [2] Przechył lewo/prawo [3] Przechył góra/dół
System AF gęsto pokrywający rozległy obszar zapewnia szybkość i dokładność
System AF aparatu α7C II odznacza się znacznie większą efektywnością, uzyskiwaną dzięki dużej mocy obliczeniowej procesora BIONZ XR i ulepszonym algorytmom. Wykorzystanie do 759 pól wykrywających fazę, które gęsto pokrywają około 94% obszaru obrazu, umożliwia rozpoznawanie obiektów zajmujących tylko niewielki fragment kadru.
Zdjęcia seryjne z szybkością do 10 kl./s ze śledzeniem AF/AE
Migawki aparatu α7C II — mechaniczna i elektroniczna — umożliwiają zdjęcia seryjne z szybkością do 10 kl./s lub do 8 kl./s w trybie podglądu na żywo. Ułatwia to uchwycenie najbardziej fotogenicznych chwil i ekspresji ruchomych obiektów.
Precyzja systemu AF w słabym świetle — od –4,0 EV
Najnowsze algorytmy AF dokładnie ustawiają ostrość przy jasności nawet –4,0 EV (AF-S, odpowiednik ISO 100, obiektyw F2.0). Z kolei tryb „Priorytet ostrości” zwiększa niezawodność systemu AF w słabym oświetleniu i przy mniejszych otworach przysłony.
Metadane usprawniające przebieg edycji
Metadane z materiału filmowego można wykorzystywać w programach Sony Catalyst Browse / Prepare / Prepare Plugin. Znacznie przyspiesza to postprodukcję, ponieważ umożliwia dokładniejszą korektę na etapie edycji i usprawnia przebieg pracy. Podczas filmowania i odtwarzania można dodawać znaczniki ujęcia. Pozwalają one wyróżniać ważne klipy lub sceny, a następnie szybko wyszukiwać je w czasie odtwarzania w aparacie lub edycji w zgodnym programie.
Wizjer elektroniczny OLED XGA o rozdzielczości około 2,36 mln pikseli
Wizjer elektroniczny OLED XGA o rozdzielczości około 2,36 mln pikseli i współczynniku powiększenia 0,70× zapewnia wysoką rozdzielczość i kontrast oraz wyraźny obraz nawet w pełnym słońcu. Częstotliwość odświeżania obrazu w wizjerze można ustawić na [Wysoka] (120 kl./s) — dwa razy więcej niż standardowo. Zapewnia to płynny podgląd i minimalne zamazywanie się obrazu przy śledzeniu i filmowaniu obiektów w ruchu.
Elementy sterujące zaprojektowane z myślą o sprawnej, bezproblemowej pracy
Podstawową funkcję aparatu α7C II można szybko wybrać nowym pokrętłem Zdjęcia/Film/S&Q. Znajduje się ono obok pokrętła trybu, służącego do wybierania trybów ekspozycji i innych podstawowych ustawień w poszczególnych trybach pracy.
Intuicyjne, dotykowe menu
Gdy przeciągniesz palcem od lewej lub prawej strony ekranu, pojawią się ikony pozwalające szybko zmienić tryb zdjęć i inne ustawienia. Przeciągając palcem w górę monitora, można natomiast wyświetlić menu funkcji (Fn). Przypisz do niego często używane parametry fotografii lub filmu, aby móc je wybierać jednym ruchem palca. Długie naciśnięcie ikony na ekranie spowoduje przejście do powiązanych ustawień niestandardowych.
Ekran z regulacją kąta nachylenia zwiększa swobodę podczas zdjęć
Otwierany na bok monitor z regulacją kąta nachylenia daje bardzo dużą swobodę komponowania kadru podczas zdjęć z ręki i pracy z gimbalem. Jest to ogromna zaleta w zastosowaniach profesjonalnych, w których często wykonuje się ujęcia znad samej ziemi i z innych nietypowych perspektyw. Duży, 3,0-calowy monitor dotykowy o rozdzielczości około 1,03 miliona pikseli i proporcjach 3:2 jest wystarczająco jasny, by wyświetlać wyraźny obraz nawet mocnym świetle dziennym.
Wytrzymała obudowa ze stopu magnezu
Aparat α7C II został zaprojektowany do zastosowań profesjonalnych, a jego ochronę zapewnia lekki, sztywny stop magnezu, z którego wykonane są góra, przód i tył obudowy oraz wewnętrzny szkielet.
Konstrukcja odporna na pył i wilgoć
Przyciski i pokrętła aparatu α7C II są zaopatrzone w uszczelnienia, a zachodzące na siebie miejsca połączeń elementów obudowy tworzą podwójne zabezpieczenie. Rezultat to doskonała odporność na pył i wilgoć w złą pogodę.
System ochrony matrycy przed kurzem
Aparat jest wyposażony w system ochrony przed kurzem z powłoką antystatyczną na filtrze optycznym i mechanizmem przemieszczania matrycy. Funkcja [Migawka po wyłączeniu zasilania] pozwala zamknąć migawkę w chwili wyłączania aparatu, aby zapobiec zakurzeniu przetwornika obrazu w czasie wymiany obiektywu.
Stabilna łączność ze smartfonem
Znacznie poprawiono stabilność połączenia w czasie przesyłania obrazów z aparatu do aplikacji Creators' App w smartfonie. Transmisja działa w tle nawet po zgaśnięciu wyświetlacza smartfona lub uruchomieniu innej aplikacji. Cała praca, od zdjęć po udostępnianie, przebiega teraz znacznie sprawniej.
Najwyższa jakość strumieniowych transmisji na żywo
Aparat α7C II podłączony do komputera lub smartfona przez łącze USB może pełnić funkcję kamery internetowej 4K (2160p). Pozwala to używać zaawansowanych funkcji AF, takich jak ustawianie ostrości na oko, a w połączeniu z jasnymi obiektywami uzyskać małą głębię ostrości i efekt bokeh podczas spotkań online i transmisji na żywo.
Dane podstawowe |
|
TYP APARATU/KAMERY | Aparat cyfrowy z wymiennym obiektywem |
Mocowanie obiektywu | Mocowanie typu E |
Przetwornik obrazu |
|
Liczba pikseli (całkowita) | Około 34,1 megapiksela |
System ochrony przed kurzem | Tak |
Sekcja kamery |
|
TYP PRZETWORNIKA | Pełnoklatkowy (35,9 × 23,9 mm) przetwornik obrazu CMOS Exmor R |
LICZBA PIKSELI (EFEKTYWNIE) | Fotografie: maks. około 33,0 megapikseli, filmy: maks. około 27,6 megapiksela |
ZAKRES TEMPERATURY BARW | 2500K – 9900K |
Zapis (fotografie) |
|
FORMAT ZAPISU | JPEG (zgodność z DCF 2.0, Exif 2.32, zgodność z MPF Baseline), HEIF (zgodność z MPEG-A MIAF), RAW (zgodność z formatem Sony ARW 4.0) |
ROZMIAR OBRAZU (PIKSELE) [3:2] | Pełna klatka 35 mm L: 7008 × 4672 (33 M), M: 4608 × 3072 (14 M), S: 3504 × 2336 (8,2 M) |
TRYBY JAKOŚCI OBRAZU | RAW, JPEG, HEIF (4:2:0 / 4:2:2), RAW+JPEG, RAW+HEIF |
14bit RAW | TAK |
Zapis (film) |
|
KOMPRESJA FILMU | XAVC S: MPEG-4 AVC/H.264, XAVC HS: MPEG-H HEVC/H.265 |
FORMAT ZAPISU DŹWIĘKU | LPCM 2 kan. (48 kHz 16 bitów), LPCM 2 kan. (48 kHz 24 bity), LPCM 4 kan. (48 kHz 24 bity) |
System nagrywania (Film) |
|
FORMAT ZAPISU FILMU (XAVC HS 4K) | 3840 × 2160 (4:2:0, 10 bitów) (w przybliżeniu): 59,94p (150 Mb/s / 75 Mb/s / 45 Mb/s), 50p (150 Mb/s / 75 Mb/s / 45 Mb/s), 23,98p (100 Mb/s / 50 Mb/s / 30 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 59,94p (200 Mb/s / 100 Mb/s), 50p (200 Mb/s / 100 Mb/s), 23,98p (100 Mb/s / 50 Mb/s) |
FORMAT ZAPISU FILMU (XAVC S 4K) | 3840 × 2160 (4:2:0, 8 bitów) (w przybliżeniu): 59,94p (150 Mb/s), 50p (150 Mb/s), 29,97p (100 Mb/s / 60 Mb/s), 25p (100 Mb/s / 60 Mb/s), 23,98p (100 Mb/s / 60 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 59,94p (200 Mb/s), 50p (200 Mb/s), 29,97p (140 Mb/s), 25p (140 Mb/s), 23,98p (100 Mb/s) |
FORMAT ZAPISU FILMU (XAVC S HD) | 1920 × 1080 (4:2:0, 8 bitów) (w przybliżeniu): 119,88p (100 Mb/s / 60 Mb/s), 100p (100 Mb/s / 60 Mb/s), 59,94p (50 Mb/s / 25 Mb/s), 50p (50 Mb/s / 25 Mb/s), 29,97p (50 Mb/s / 16 Mb/s), 25p (50 Mb/s / 16 Mb/s), 23,98p (50 Mb/s), 1920 × 1080 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 59,94p (50 Mb/s), 50p (50 Mb/s), 29,97p (50 Mb/s), 25p (50 Mb/s), 23,98p (50 Mb/s) |
FORMAT ZAPISU FILMU (XAVC S-I 4K) | 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 59,94p (600 Mb/s), 50p (500 Mb/s), 29,97p (300 Mb/s), 25p (250 Mb/s), 23,98p (240 Mb/s) |
FORMAT ZAPISU FILMU (XAVC S-I HD) | 1920 × 1080 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 59,94p (222 Mb/s), 50p (185 Mb/s), 29,97p (111 Mb/s), 25p (93 Mb/s), 23,98p (89 Mb/s) |
Funkcje filmu |
|
ZWOLNIONE I PRZYSPIESZONE TEMPO (LICZBA KLATEK NA SEKUNDĘ) | Tak |
NAGRYWANIE PROXY | Tak |
KOD CZASOWY / BITY UŻYTKOWNIKA | Tak |
WYJŚCIE DANYCH RAW | - |
System nagrywania |
|
Gniazdo na kartę pamięci | Gniazdo karty pamięci SD (zgodne z UHS-I/II) |
System ustawiania ostrości |
|
SPOSÓB NASTAWIANIA OSTROŚCI | Szybki, hybrydowy system AF (AF z detekcją fazy/AF z detekcją kontrastu) |
USTAWIENIE OSTROŚCI | Fotografie: maks. 759 pól (AF z wykrywaniem fazy), filmy: maks. 627 pól (AF z wykrywaniem fazy) |
ZAKRES CZUŁOŚCI OSTROŚCI | Od –4 EV do 20 EV (przy odpowiedniku ISO 100, obiektyw F2.0) |
ROZPOZNAWANIE (FOTOGRAFIE) | Człowiek, Zwierzę, Ptak, Owad, Samochód, Pociąg, Samolot |
ROZPOZNAWANIE (FILMY) | Człowiek, Zwierzę, Ptak, Owad, Samochód, Pociąg, Samolot |
INNE CECHY | Czułość śledzenia AF (fotografie), czułość AF przesunięcia obiektu (filmy), szybkość przejścia AF (filmy), przełączanie pionowego/poziomego obszaru AF, rejestracja obszaru AF, cyrkulacja punktu ostrości, mapa ostrości (film), asysta AF (film) |
WSPOMAGANIE AF | Tak (z wbudowanej diody LED) |
Sterowanie ekspozycją |
|
TYP POMIARU | Pomiar z wykorzystaniem 1200 stref |
ZAKRES CZUŁOŚCI POMIARU | EV-3 – EV20 (odpowiednik ISO100 z założonym obiektywem F2,0) |
KOMPENSACJA EKSPOZYCJI | ±5,0 EV (do wyboru krok 1/3 EV i 1/2 EV) |
CZUŁOŚĆ ISO | Fotografie: ISO 100–51 200 (z możliwością rozszerzenia do ISO 50–204 800), automatyczna (ISO 100–12 800, z możliwością wyboru górnej i dolnej granicy); filmy: odpowiednik ISO 100–51 200 (z możliwością rozszerzenia do ISO 100–102 400), automatyczna (ISO 100–12 800, z możliwością wyboru górnej i dolnej granicy) |
KOMPENSACJA MIGOTANIA | Tak |
Wizjer |
|
TYP | Wizjer elektroniczny 1,0 cm (0,39") (XGA OLED) |
Liczba punktów | 2 359 296 punktów |
Powiększenie | Około 0,70× (obiektyw 50 mm nastawiony na nieskończoność, –1 m–1) |
DIOPTRIE | Od –4,0 do +3,0 m–1 |
Odległość od oka | Około 22 mm od soczewki wizjera, 19,6 mm od ramki wizjera przy –1 m–1 (norma Camera & Imaging Products Association) |
Wybór liczby klatek na sekundę w wizjerze | Tryb NTSC: standardowy 60 kl./s / wysoki 120 kl./s, tryb PAL: standardowy 50 kl./s / wysoki 100 kl./s |
Ekran LCD |
|
Typ monitora | 7,5 cm (3,0"), TFT |
PANEL DOTYKOWY | Tak |
Liczba punktów | 1 036 800 punktów |
Regulacja kąta | Kąt otwarcia: około 176°, kąt obrotu: około 270° |
Inne funkcje |
|
INNE CECHY | Efekt gładkiej skóry, Twórczy wygląd, Funkcja użytkownika, Profil obrazu, Animacja poklatkowa, Automatyczne kadrowanie, „Mój styl zdjęcia” |
CLEAR IMAGE ZOOM (FOTOGRAFIE) | Około 2x |
CLEAR IMAGE ZOOM (FILM) | Około 1,5× (4K), około 2× (HD) |
Migawka |
|
Typ migawki | Migawka mechaniczna / migawka elektroniczna |
Czas otwarcia migawki | Fotografie (migawka mechaniczna): od 1/4000 s do 30 s i B; fotografie (migawka elektroniczna): od 1/8000 s do 30 s; filmy: od 1/8000 s do 1 s |
Synchronizacja z lampą błyskową Szybkość | 1/160 s (pełna klatka 35 mm), 1/200 s (APS-C) |
Elektroniczny pierwszy przebieg kurtyny | Tak |
Stabilizacja obrazu |
|
Typ | Mechanizm przemieszczania przetwornika obrazu z kompensacją w 5-kierunkach (kompensacja zależy od specyfikacji obiektywu) |
Efekt kompensacji | 7,0 stopni (norma Camera & Imaging Products Association. Tylko pochylenie/odchylenie. Z założonym obiektywem FE 50 mm F1.2 GM. Redukcja szumów przy długiej ekspozycji: wyłączona.) |
TRYB | Fotografie: włączanie/wyłączanie, filmy: aktywny, standardowy, wyłączony |
Lampa błyskowa |
|
TYP | - |
LICZBA PRZEWODNIA | - |
STEROWANIE | Przedbłysk TTL |
KOMPENSACJA MOCY BŁYSKU | +/- 3,0 EV (przełączanie kroku między 1/3 lub 1/2 EV) |
WSPÓŁPRACA Z ZEWNĘTRZNĄ LAMPĄ BŁYSKOWĄ | Lampa błyskowa do systemu Sony α zgodna ze stopką Multi Interface, możliwość użycia adaptera stopki do podłączania lamp wyposażonych w stopkę z automatyczną blokadą |
Mechanizm |
|
Szybkość ciągłego zapisu (przybliżona wartość maks.) | Hi+: 10 kl./s |
LICZBA REJESTROWANYCH KLATEK (W PRZYBLIŻENIU) | JPEG Bardzo wysoka L: 88 klatek, JPEG Wysoka L: ponad 1000 klatek, JPEG Standardowa L: ponad 1000 klatek, RAW: 44 klatki, RAW i JPG: 35 klatek, RAW (skompresowany bezstratnie): 27 klatek, RAW (skompresowany bezstratnie) i JPEG: 20 klatek, RAW (nieskompresowany): 18 klatek, RAW (nieskompresowany) i JPEG: 16 klatek |
Funkcja Pixel Shift Multi Shooting | - |
Odtwarzanie |
|
TRYBY | Tryb wyświetlania w powiększeniu, ochrona, klasyfikacja, znacznik ujęcia (film), klatka oddzielająca, przycięcie, przechwytywanie zdjęć |
Dostępność |
|
FUNKCJE | Czytnik ekranu, powiększenie, mapa ostrości (film), wyświetlanie zarysu, rozpoznawanie obiektu w AF, ostrość dotykiem, śledzenie uruchamiane przez dotyk, zdjęcie dotykowe, automatyczna ekspozycja dotykiem, odchylany ekran LCD z regulacją kąta nachylenia, funkcja użytkownika, powiększanie ekranu menu |
Interfejs |
|
ZŁĄCZE KOMPUTEROWE | Pamięć masowa / MTP |
ZŁĄCZE MULTI / MICRO-USB | - |
Stopka Multi Interface | Tak (zgodność z SuperSpeed USB 5 Gb/s (USB 3.2)) |
NFC | - |
Złącze do synchronizacji | - |
SIEĆ BEZPRZEWODOWA (WBUDOWANA) | Tak (zgodność z Wi-Fi, IEEE 802.11a/b/g/n/ac (pasmo 2,4 GHz / pasmo 5 GHz)) |
Bluetooth® | Tak (standard Bluetooth 4.2 (pasmo 2,4 GHz)) |
WYJŚCIA HDMI | Mikrozłącze HDMI (typu D), 3840 × 2160 (59,94p / 50p / 29,97p / 25p / 23,98p) / 1920 × 1080 (59,94p / 50p / 23,98p) / 1920 × 1080 (59,94i / 50i), YCbCr 4:2:2 10 bitów / RGB 8 bitów |
Stopka Multi Interface | Tak (z cyfrowym interfejsem dźwiękowym) |
Gniazdo mikrofonu | Tak (mini jack stereo 3,5 mm) |
Gniazdo słuchawkowe | Tak (mini jack stereo 3,5 mm) |
PILOT (BEZPRZEWODOWY) | Tak (pilot Bluetooth) |
WEJŚCIE NAPIĘCIA STAŁEGO | - |
FUNKCJE | Funkcja przesyłania FTP (przewodowa sieć LAN (USB-LAN), tethering przez USB, Wi-Fi), wysyłanie do smartfona, zdalne sterowanie za pomocą smartfona, zdalne sterowanie PC |
Strumieniowa transmisja USB |
|
FORMAT DANYCH WIDEO | MJPEG, YUV420 |
ROZDZIELCZOŚĆ WIDEO | 3840 × 2160 (15p/30p), 3840 × 2160 (12,5p/25p), 1920 × 1080 (30p/60p), 1920 × 1080 (25p/50p), 1280 × 720 (30p), 1280 × 720 (25p) |
FORMAT DANYCH AUDIO | LPCM 2 kan. (16 bitów 48 kHz) |
Dźwięk |
|
Mikrofon | Wbudowany, stereofoniczny |
Głośnik | Wbudowany, monofoniczny |
Kompensacja cech obiektywu |
|
USTAWIENIE | Winietowanie, aberracja chromatyczna, dystorsja, „oddychanie” (film) |
Zasilanie |
|
DOSTARCZANA BATERIA/AKUMULATOR | Jeden akumulator NP-FZ100 |
Czas pracy baterii / akumulatora (fotografie) | Około 530 zdjęć (wizjer) / około 560 zdjęć (monitor LCD) (norma Camera & Imaging Products Association) |
Czas pracy baterii/akumulatora (film, faktyczne nagrywanie) | Około 100 min (wizjer) / około 105 min (monitor LCD) (norma Camera & Imaging Products Association) |
Czas pracy baterii/akumulatora (film, nagrywanie ciągłe) | Około 165 min (wizjer) / około 165 min (monitor LCD) (norma Camera & Imaging Products Association) |
Ładowanie wewnętrznego akumulatora | Tak (dotyczy złącza USB Type-C. Zgodność z technologią USB Power Delivery) |
ZASILANIE PRZEZ USB | Tak (dotyczy złącza USB Type-C. Zgodność z technologią USB Power Delivery) |
Pobór mocy (wizjer) | Fotografie: około 3,7 W (z założonym obiektywem FE 28–60 mm F4–5.6 OSS), filmy: około 6,0 W (z założonym obiektywem FE 28–60 mm F4–5.6 OSS) |
Pobór mocy (ekran LCD) | Fotografie: około 3,5 W (z założonym obiektywem FE 28–60 mm F4–5.6 OSS), filmy: około 6,0 W (z założonym obiektywem FE 28–60 mm F4–5.6 OSS) |
Waga |
|
SAM KORPUS | Około 429 g |
Waga |
|
WAGA (Z AKUMULATOREM I KARTĄ PAMIĘCI) | Około 514 g |
Wymiary i waga |
|
Wymiary (szer. x wys. x gł.) | Około 124,0 × 71,1 × 63,4 mm; około 124,0 × 71,1 × 58,6 mm (od uchwytu do monitora) |
Temperatura w środowisku pracy |
|
TEMPERATURA W ŚRODOWISKU PRACY | 0–40℃ |
Dostarczane wyposażenie |
|
ZAWARTOŚĆ OPAKOWANIA | SEL2860, akumulator NP-FZ100, pasek na ramię, przykrywka korpusu, osłona stopki akcesoriów, przykrywka obiektywu, tylna przykrywka obiektywu |
Brak metod dostawy dla tego produktu.