Aparat SONY α9 III (body) | ILCE-9M3
Aparat SONY α9 III (body) | ILCE-9M3
Aparat SONY α9 III (body) | ILCE-9M3
Aparat SONY α9 III (body) | ILCE-9M3
Aparat SONY α9 III (body) | ILCE-9M3
Aparat SONY α9 III (body) | ILCE-9M3
Aparat SONY α9 III (body) | ILCE-9M3
Aparat SONY α9 III (body) | ILCE-9M3
Aparat SONY α9 III (body) | ILCE-9M3
Aparat SONY α9 III (body) | ILCE-9M3

Aparat SONY α9 III (body) | ILCE-9M3

Zapytaj o dostępność
30 439,00 ZŁ
Brutto

Kalkulator kredytowy

Rozdzielczość [Mpx]: 24.6
Zakres czułości ISO: 125 - 51200
Rodzaj stabilizacji: Optyczna, 5-osiowa
Rodzaj matrycy: CMOS Exmor RS
Maksymalna rozdzielczość filmu: 4K

Zapytaj o produkt

Aparat SONY α9 III (body) | ILCE-9M3

Aparat SONY α9 III (body) | ILCE-9M3

Rozdzielczość [Mpx]: 24.6
Zakres czułości ISO: 125 - 51200
Rodzaj stabilizacji: Optyczna, 5-osiowa
Rodzaj matrycy: CMOS Exmor RS
Maksymalna rozdzielczość filmu: 4K

Prosimy wypełnić poniższe pola formularza, biuro obsługi klienta skontaktuje się z Państwem najszybciej jak to możliwe.

* Pola wymagane

Anuluj lub 

 

Nowa liga

Nadeszła nowa era rejestracji obrazu

Aparat α9 III jest wyposażony w pierwszy na świecie pełnoklatkowy przetwornik obrazu „stacked CMOS” o rozdzielczości 24,6 megapiksela z systemem globalnej migawki. W przeciwieństwie do matryc z migawką postępową, sekwencyjnie odczytujących rzędy pikseli, nowy przetwornik Exmor RS™ odczytuje wszystkie piksele równocześnie, nie zniekształcając szybko poruszających się obiektów. Minimalny czas migawki wynosi 1/80 000 sekundy (1/16 000 sekundy w trybie zdjęć seryjnych). Mając takie parametry, aparat α9 III rozpoczyna nową erę w fotografii profesjonalnej.

(1) Obszar piksela (2) Obwód szybkiego przetwarzania sygnału (3) Procesor obrazu

Zdjęcia seryjne z szybkością do 120 kl./s bez zaników obrazu

Aparat α9 III ucieleśnia szybkość i dokładność. Z łatwością utrwala wszystkie ważne chwile. Umożliwia zdjęcia seryjne z szybkością 120 kl./s z pełnym śledzeniem AF/AE i bez efektu „blackout” w wizjerze. Zaawansowany procesor wykorzystujący sztuczną inteligencję niezwykle dokładnie i niezawodnie rozpoznaje różne obiekty.

Uchwyć chwile trwające ułamki sekundy

Najkrótszy czas otwarcia migawki 1/80 000 sekundy można wybrać zarówno w trybie zdjęć seryjnych, jak i zdjęć pojedynczych. Ułatwia to uchwycenie szybko poruszających się obiektów w niemal każdej sytuacji. Czas otwarcia migawki w trybie zdjęć seryjnych można regulować w zakresie do 1/80 000 s. Zgodne lampy błyskowe Sony, jak HVL-F60RM2 i HVL-F46RM, synchronizują się ze wszystkimi czasami migawki. Dzięki temu unika się ostrego, nieliniowego spadku jasności, jaki występuje w trybie synchronizacji z krótkimi czasami ekspozycji (HSS).

Pełne możliwości pełnej klatki

Przetwornik Exmor RS z systemem globalnej migawki

Nowy, oparty na architekturze „stacked CMOS”, pełnoklatkowy przetwornik obrazu o efektywnej rozdzielczości 24,6 megapiksela jest wyposażony w globalną migawkę i wewnętrzną pamięć. Wyróżnia go wysoka rozdzielczość i wyjątkowa szybkość. Jednoczesny odczyt wszystkich pikseli zapobiega deformacji obiektów w szybkim ruchu, a dwuwarstwowa struktura i zaawansowana konwersja A/C do minimum ograniczają opóźnienia.

Procesor obrazu BIONZ XR

Procesor BIONZ XR, mający nawet osiem razy większą moc obliczeniową niż poprzednie wersje, zwiększa szybkość i znacznie rozszerza możliwości przetwarzania obrazu. Pozwala w czasie rzeczywistym przetwarzać duże ilości danych z nowej matrycy Exmor RS™ nawet podczas zdjęć seryjnych z szybkością 120 kl./s. Rezultat to wyraźnie lepsza jakość obrazu: bogatsza gradacja, bardziej realistyczne odwzorowanie kolorów i mniejsze zakłócenia w obrazie. We wszystkich trybach fotografowania obsługiwany jest zapis 14-bitowych obrazów RAW o wysokiej jakości.

Kompozytowe zdjęcia RAW osłabiają zakłócenia

Aparat α9 III ma funkcję kompozytowych zdjęć RAW. Pozwala ona zrobić serię 4, 8, 16 lub 32 zdjęć, po czym połączyć je w jeden obraz o pełnej rozdzielczości i bardzo niskim poziomie zakłóceń przy użyciu programu komputerowego Sony Imaging Edge DesktopTM. Dzięki temu można skrócić czas migawki podczas fotografowania dzikiej przyrody lub robić zdjęcia portretowe w słabym oświetleniu, a mimo to uzyskać wyjątkowo wysoką jakość obrazu i niski poziom zakłóceń nawet przy dużych wartościach ISO. Z kolei przy niższych czułościach funkcja ta osłabia przekłamania barw i postrzępienie krawędzi na zdjęciach robionych z ręki.

(1) Standardowy (2) Kompozytowy RAW

Zaawansowana 5-osiowa optyczna stabilizacja obrazu

Aparat α9 III jest stworzony do zdjęć z ręki. Precyzyjny moduł stabilizacji obrazu, zaawansowane czujniki żyroskopowe i zoptymalizowane algorytmy skutecznie kompensują drgania korpusu i pozwalają wydłużyć czas otwarcia migawki o 8,0 stopni. Dalszą poprawę obrazu może zapewnić stabilizacja wbudowana w obiektyw5 i lepsza wymiana danych między korpusem a obiektywami. Rezultat to efektywne sterowanie i wyraźne obrazy nawet przy dużych ogniskowych.

[1] Obrót  [2] Przechył lewo/prawo  [3] Przechył góra/dół

Pełne możliwości pełnej klatki

Obliczanie parametrów AF/AE nawet 120 razy/sekundę

Śledzenie pozostaw aparatowi. Dzięki szybkiemu odczytowi danych z nowego przetwornika korpus α9 III może wyznaczać parametry AF/AE nawet 120 razy/sekundę — dwukrotnie częściej niż poprzedni model. System AF jeszcze dokładniej śledzi i przewiduje złożone, nagłe ruchy obiektów, a automatyka ekspozycji z łatwością reaguje na szybkie zmiany jasności. Do zwiększenia precyzji przyczynia się też ciągłość śledzenia w czasie zdjęć seryjnych.

(1) Obliczenia AF/AE  (2) 120 klatek/s

Pre-Capture — uchwycisz każdy ważny moment

Funkcja Pre-Capture utrwala to, co zdarzyło się w okresie od 0,005 do 1 sekundy przed wyzwoleniem migawki. Działa niezależnie od formatu zapisu, nawet przy 120 kl./s, z pełnym śledzeniem AF/AE. Pomaga uchwycić chwile trwające ułamek sekundy, gdy odrobinę za późno wciśniesz spust migawki — na przykład moment zerwania się ptaka do lotu.

Zwiększanie szybkości zdjęć seryjnych

Funkcja zwiększania szybkości zdjęć seryjnych tymczasowo zwiększa tempo wykonywania zdjęć, by umożliwić uchwycenie całej akcji. Jest to przydatne podczas fotografowania sportu i szybkich akcji, gdy można z grubsza przewidzieć najważniejszy moment.

System AF z rozpoznawaniem w czasie rzeczywistym

Dzięki innowacyjnemu przetwarzaniu z użyciem sztucznej inteligencji aparat α9 III może wykorzystać dane o kształtach obiektów do dokładnego rozpoznawania ruchu. Technologia szacowania postawy człowieka dokładnie identyfikuje nie tylko oczy, ale też pozycję ciała i głowy. Pozwala to nastawiać i śledzić ostrość, gdy obiekt jest odwrócony od aparatu lub ma zasłoniętą twarz. W trybie ciągłym AF, gdy spust migawki jest wciśnięty do połowy, aparat umożliwia rozpoznawanie odległych obiektów, które zajmują jedynie niewielką część kadru (jeszcze mniejszą niż w poprzednich generacjach systemu AF z rozpoznawaniem w czasie rzeczywistym), o ile znajdują się blisko obszaru ostrości. Może to przyspieszyć ustawianie ostrości na zbliżającego się sportowca na zawodach lekkoatletycznych lub narciarskich.

Niezawodne rozpoznawanie kolejnych obiektów

Procesor wykorzystujący sztuczną inteligencję pozwala lepiej identyfikować ludzi, zwierzęta, ptaki, owady, samoloty i samochody/pociągi. W przypadku tej ostatniej kategorii rozpoznawane są także kaski, jakie noszą na przykład kierowcy rajdowi. Oprócz oczu, głów i tułowi psów i kotów identyfikowane są teraz oczy niektórych małych oraz pasących się zwierząt. Ulepszenia w rozpoznawaniu ptaków zwiększają efektywność ustawiania ostrości na oczy różnych gatunków i identyfikacji tułowi. Nowością jest ustawienie Zwierzę/Ptak, umożliwiające zdjęcia zwierząt i ptaków bez przełączania ustawień.

Szybki, precyzyjny system AF pokrywający duży obszar i funkcja śledzenia ostrości

Aparat α9 III jest wyposażony w 759 pól AF z wykrywaniem fazy umieszczonych w płaszczyźnie ogniskowej i gęsto pokrywających około 95,6% kadru. Za szybkie przetwarzanie dużych ilości danych odczytywanych z przetwornika odpowiada zaawansowany procesor BIONZ XR. Dzięki zoptymalizowanym algorytmom uzyskuje się dużą dokładność obrazu. System Fast Hybrid AF łączy szybkość i wydajność śledzenia obiektów opartą na wykrywaniu fazy z dokładnością zapewnianą przez wykrywanie kontrastu. Niezawodnie śledzi nawet szybko i chaotycznie poruszające się obiekty.

Szybkość śledzenia AF dostosowana do ruchu obiektu

Funkcja śledzenia AF pozwala utrzymywać ostrość na statycznych i ruchomych. Wybierz ustawienie najlepiej dostosowane do szybkości obiektu i warunków zdjęć: [Stabilna], [Standardowa] lub [Wysoka].

Dostosowywany obszar ostrości

Nowe ustawienia obszaru ostrości, XL i XS, pozwalają utrzymywać ostrość dokładnie na tym, co ważne. Rozmiar XS pomaga na przykład uniknąć ustawiania ostrości na gałęzie na pierwszym planie zdjęć przyrodniczych. Aparat pozwala tworzyć własne obszary ostrości o wybranym rozmiarze, również pionowe. W przypadku wyścigów torowych, których uczestnicy znajdują się obok siebie, zdefiniowanie własnego układu poziomego może ułatwić ustawianie ostrości na lidera.

Nieograniczona ekspresja

Synchronizacja ze wszystkimi czasami migawki

Aparat α9 III połączony ze zgodną lampą błyskową Sony (np. HVL-F60RM2 lub HVL-F46RM) w pełni zsynchronizuje się z błyskiem nawet przy najkrótszym czasie migawki, wynoszącym 1/80 000 sekundy. Znacznie rozszerza to wachlarz twórczych możliwości. Przykładowo, fotografując w plenerze przy dużej jasności i krótkim czasie otwarcia migawki, można doświetlać obiekty bez użycia dużych zestawów oświetleniowych.

Zdjęcia bez skutków migotania

Przetwornik obrazu z globalną migawką odczytuje stan wszystkich pikseli w tym samym momencie. Cała klatka jest więc jednakowo naświetlona, ale mogą wystąpić różnice w naświetleniu poszczególnych klatek. Ich osłabienie ułatwiają funkcje „Fotografowanie z Anti-flicker” i „Zmienna migawka”.

(1) α9 III (2) Migawka postępowa

Globalna migawka eliminuje z obrazu jasne pasy

System globalnej migawki w zaawansowanym przetworniku aparatu α9 III umożliwia równoczesny odczyt wszystkich pikseli. Dzięki temu nie ma ryzyka, że na zdjęciach z wydarzenia obsługiwanego przez fotoreporterów pojawią się jasne pasy — ślady po błysku flesza, dobrze znane z aparatów z migawką postępową.

Pełna jakość filmów z pełnej klatki

Szczegółowe filmy w jakości 4K bez deformacji obiektów

Aparat α9 III pozwala nagrywać filmy 4K (3840 × 2160) w tempie do 120p, w formacie pełnoklatkowym lub Super 35mm (zbliżonym do APS-C). Przy ustawieniu 60p aparat odczytuje wszystkie piksele matrycy i wykonuje oversampling z rozdzielczości 6K.

Nowość w serii α: filmy 4K 120p bez przycięcia obrazu

α9 III to pierwszy aparat Sony α, który nie przycina nagrywanego obrazu filmowego 4K (3840 × 2160) 120p, a tym samym pozwala wykorzystywać pełny kąt widzenia obiektywu. W rezultacie fragmenty jednej sceny nagrane w jakości 4K w zwolnionym tempie (120p) i normalnym tempie (24p) mają jednakowy kąt widzenia i mogą być montowane bez zmiany kadrowania.

S-Cinetone — filmowy wygląd obrazu

Profil obrazu Sony S-Cinetone jest oparty na technologii koloru, która zapewnia piękne kolory i odcienie skóry w nagraniach z renomowanych kamer Cinema Line. S-Cinetone odtwarza naturalne tony ze środka skali, niezbędne do uzyskania zdrowego wyglądu skóry, jak również łagodne kolory i atrakcyjne światła. Dzięki niemu twórcy mogą skupić się na zdjęciach — i uzyskać filmowy wygląd materiału bez potrzeby korygowania kolorów.

Kompensacja zmian kąta widzenia podczas regulacji ostrości

Funkcja kompensacji „oddychania” znacznie ogranicza zmiany kąta widzenia podczas regulacji ostrości w czasie filmowania. Nad zapewnieniem stabilności kadrowania czuwa opracowana przez Sony technologia Clear Image Zoom.

Stabilizacja z dynamicznym trybem aktywnym

Korpus aparatu wyposażony jest w 5-osiowy optyczny system stabilizacji obrazu z precyzyjnym modułem stabilizacji, czujnikami żyroskopowymi i zoptymalizowanymi algorytmami. Dodatkowo można użyć dynamicznego trybu aktywnego: zaawansowanego elektronicznego systemu stabilizacji, o 30% (w przybliżeniu) bardziej efektywnego od obecnego trybu Active Mode.

Automatyczne kadrowanie

Funkcja automatycznego kadrowania, rozpoznająca obiekty z użyciem sztucznej inteligencji, automatycznie przycina obraz w taki sposób, by główny obiekt zajmował najważniejsze miejsce w kadrze. Aparat zainstalowany na statywie itp. na bieżąco koryguje więc kadrowanie, dzięki czemu ujęcie wygląda jak nakręcone przez doświadczonego kamerzystę.

Intuicyjna obsługa, duża niezawodność

Uniwersalny, uchylny monitor zwiększający elastyczność pracy

Aparat α9 III jest wyposażony w monitor z 4-osiową regulacją. Łączy on funkcjonalność standardowego uchylnego monitora z uniwersalnością otwierania na bok, dzięki czemu daje pełną swobodę regulacji kąta podczas zdjęć w układzie pionowym i poziomym. Smukły, wytrzymały mechanizm pozwala wysunąć monitor poza tył obudowy i odchylać go o maksymalnie 98° w górę, 40° w dół i 180° na boki. Dotykowy, 3,2-calowy monitor LCD jest zoptymalizowany do pracy w plenerze. Rozdzielczość 2,1 mln pikseli, szeroki zakres barw i duża jasność gwarantują dobrą widoczność obrazu.

Nowy przycisk własny z przodu

Nowością w serii Sony α jest przycisk własny z przodu korpusu. Ułatwia on obsługę bez zdejmowania dłoni z uchwytu i pozwala jeszcze lepiej dostosować aparat α9 III do własnych potrzeb i stylu pracy. Można na przykład przypisać do niego funkcję zwiększania szybkości zdjęć seryjnych, by jednym naciśnięciem przycisku zwiększać szybkość rejestracji klatek.

Znakomite parametry i działanie wizjera

Wizjer OLED o rozdzielczości około 9,44 mln pikseli, powiększeniu 0,90× i polu widzenia 41° zapewnia wyraźny, rozległy podgląd. Dzięki ulepszeniom konstrukcyjnym odległość od oka wynosi aż 25 mm. Oryginalne rozwiązania optyczne osłabiają aberrację utrudniającą oglądanie obrazu w wizjerze i poprawiają warunki podglądu. Mniejsze opóźnienia obrazu w wizjerze i na monitorze ułatwiają stabilne kadrowanie, zwłaszcza w trybie zdjęć seryjnych. Wizjer ma trzy szybkości odświeżania: standardową (60 kl./s), wysoką (120 kl./s) i wyższą (240 kl./s). Ustawienie 240 kl./s zapewnia niezwykłą płynność obrazu w wizjerze i skutecznie zapobiega rozmywaniu się ruchu podczas zdjęć obiektów w ruchu lub poruszania aparatem.

Dwa gniazda zgodne z kartami CFexpress typu A

Oprócz kart pamięci SD UHS-I i UHS-II aparat α9 III obsługuje bardzo szybkie nośniki CFexpress typu A, pozwalające szybko zapisywać duże ilości danych o zdjęciach i filmach z bufora aparatu. Nośniki te idealnie sprawdzają się podczas zdjęć seryjnych z szybkością 120 kl./s. Aby usprawnić pracę, użytkownik może rozdzielać zapisywane dane pomiędzy różne nośniki, stosując takie kryteria, jak typ pliku, rozmiar obrazu lub jakość obrazu.

Oferowany oddzielnie uchwyt pionowy VG-C5

Oferowany oddzielnie uchwyt pionowy VG-C5 zwiększa funkcjonalność i wygodę podczas długich sesji zdjęciowych. Sam uchwyt i przycisk spustu migawki mają tak samo ergonomiczną konstrukcję jak korpus aparatu. Podobny jest też zestaw i układ elementów sterujących, z oddzielnym przyciskiem własnym z przodu (C5), przednim pokrętłem, pokrętłami L i R z tyłu oraz blokadą pokrętła R. Z myślą o długich sesjach projektanci uchwytu przewidzieli miejsce na dwa akumulatory NP-FZ100.

Kurtyna zamykająca się w chwili wyłączenia zasilania

Zamykana kurtyna chroni przetwornik obrazu przed zakurzeniem w czasie wymiany obiektywu. Po włączeniu tej funkcji kurtyna automatycznie zamyka się w chwili wyłączenia zasilania.

Ergonomiczny uchwyt

Uchwytowi aparatu α9 III nadano nowy kształt — pewniejszy w trzymaniu i zmniejszający wysiłek fizyczny podczas długich sesji lub używania ciężkich teleobiektywów. Wypełniający dłoń, ergonomiczny kontur nie wysuwa się z ręki i zapobiega zmęczeniu.

ILCE9M3.CEC
4548736153349

Dane podstawowe

TYP APARATU/KAMERY Aparat cyfrowy z wymiennym obiektywem
Mocowanie obiektywu Mocowanie typu E

Sekcja kamery

TYP PRZETWORNIKA Pełnoklatkowy (35,6 × 23,8 mm) przetwornik obrazu CMOS Exmor RS
LICZBA PIKSELI (całkowita) Około 25,2 megapiksela
LICZBA PIKSELI (EFEKTYWNIE) Fotografie: maks. około 24,6 megapiksela, filmy: maks. około 20,3 megapiksela
OPTYCZNY FILTR DOLNOPRZEPUSTOWY Tak
ZAKRES TEMPERATURY BARW 2500K – 9900K

Przetwornik obrazu

System ochrony przed kurzem Tak

Zapis (fotografie)

FORMAT ZAPISU JPEG (zgodność z DCF 2.0, Exif 2.32, zgodność z MPF Baseline), HEIF (zgodność z MPEG-A MIAF), RAW (zgodność z formatem Sony ARW 5.0)
ROZMIAR OBRAZU (PIKSELE) [3:2] Pełna klatka 35 mm L: 6000 × 4000 (24 M), M: 3936 × 2632 (10 M), S: 3008 × 2000 (6,0 M)

Zapis (film)

KOMPRESJA FILMU XAVC S: MPEG-4 AVC/H.264, XAVC HS: MPEG-H HEVC/H.265
FORMAT ZAPISU DŹWIĘKU LPCM 2 kan. (48 kHz 16 bitów), LPCM 2 kan. (48 kHz 24 bity), LPCM 4 kan. (48 kHz 24 bity)

System nagrywania (Film)

FORMAT ZAPISU FILMU (XAVC HS 4K) 3840 × 2160 (4:2:0, 10 bitów) (w przybliżeniu): 119,88p (200 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:0, 10 bitów) (w przybliżeniu): 100p (200 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:0, 10 bitów) (w przybliżeniu): 59,94p (150 Mb/s / 75 Mb/s / 45 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:0, 10 bitów) (w przybliżeniu): 50p (150 Mb/s / 75 Mb/s / 45 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:0, 10 bitów) (w przybliżeniu): 23,98p (100 Mb/s / 50 Mb/s / 30 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 119,88p (280 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 100p (280 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 59,94p (200 Mb/s / 100 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 50p (200 Mb/s / 100 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 23,98p (100 Mb/s / 50 Mb/s)
FORMAT ZAPISU FILMU (XAVC S 4K) 3840 × 2160 (4:2:0, 8 bitów) (w przybliżeniu): 119,88p (200 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:0, 8 bitów) (w przybliżeniu): 100p (200 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:0, 8 bitów) (w przybliżeniu): 59,94p (150 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:0, 8 bitów) (w przybliżeniu): 50p (150 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:0, 8 bitów) (w przybliżeniu): 29,97p (100 Mb/s / 60 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:0, 8 bitów) (w przybliżeniu): 25p (100 Mb/s / 60 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:0, 8 bitów) (w przybliżeniu): 23,98p (100 Mb/s / 60 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 119,88p (280 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 100p (280 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 59,94p (200 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 50p (200 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 29,97p (140 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 25p (140 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 23,98p (100 Mb/s)
FORMAT ZAPISU FILMU (XAVC S HD) 1920 × 1080 (4:2:0, 8 bitów) (w przybliżeniu): 119,88p (100 Mb/s / 60 Mb/s), 1920 × 1080 (4:2:0, 8 bitów) (w przybliżeniu): 100p (100 Mb/s / 60 Mb/s), 1920 × 1080 (4:2:0, 8 bitów) (w przybliżeniu): 59,94p (50 Mb/s / 25 Mb/s), 1920 × 1080 (4:2:0, 8 bitów) (w przybliżeniu): 50p (50 Mb/s / 25 Mb/s), 1920 × 1080 (4:2:0, 8 bitów) (w przybliżeniu): 29,97p (50 Mb/s / 16 Mb/s), 1920 × 1080 (4:2:0, 8 bitów) (w przybliżeniu): 25p (50 Mb/s / 16 Mb/s), 1920 × 1080 (4:2:0, 8 bitów) (w przybliżeniu): 23,98p (50 Mb/s), 1920 × 1080 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 59,94p (50 Mb/s), 1920 × 1080 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 50p (50 Mb/s), 1920 × 1080 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 29,97p (50 Mb/s), 1920 × 1080 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 25p (50 Mb/s), 1920 × 1080 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 23,98p (50 Mb/s)
FORMAT ZAPISU FILMU (XAVC S-I 4K) 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 59,94p (600 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 50p (500 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 29,97p (300 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 25p (250 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 23,98p (240 Mb/s)
FORMAT ZAPISU FILMU (XAVC S-I HD) 1920 × 1080 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 59,94p (222 Mb/s), 1920 × 1080 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 50p (185 Mb/s), 1920 × 1080 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 29,97p (111 Mb/s), 1920 × 1080 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 25p (93 Mb/s), 1920 × 1080 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 23,98p (89 Mb/s)

Funkcje filmu

ZWOLNIONE I PRZYSPIESZONE TEMPO (LICZBA KLATEK NA SEKUNDĘ) Tak
NAGRYWANIE PROXY Tak
KOD CZASOWY / BITY UŻYTKOWNIKA Tak
WYJŚCIE DANYCH RAW Tak (HDMI)

System nagrywania

Gniazdo na kartę pamięci SLOT1: gniazdo wielofunkcyjne na kartę pamięci SD (zgodną z UHS-I/II) / kartę CFexpress typu A, SLOT2: gniazdo wielofunkcyjne na kartę pamięci SD (zgodną z UHS-I/II) / kartę CFexpress typu A

System ustawiania ostrości

SPOSÓB NASTAWIANIA OSTROŚCI Szybki, hybrydowy system AF (AF z detekcją fazy/AF z detekcją kontrastu)
USTAWIENIE OSTROŚCI Fotografie: maks. 759 pól (AF z wykrywaniem fazy), filmy: maks. 627 pól (AF z wykrywaniem fazy)
ZAKRES CZUŁOŚCI OSTROŚCI Od –5 EV do 20 EV (przy odpowiedniku ISO 100, obiektyw F2.0)
ROZPOZNAWANIE (FOTOGRAFIE) Człowiek, Zwierzę, Ptak, Owad, Samochód, Pociąg, Samolot
ROZPOZNAWANIE (FILMY) Człowiek, Zwierzę, Ptak, Owad, Samochód, Pociąg, Samolot
INNE CECHY AF Level for Crossing (fotografie), AF Track for Speed Change (fotografie), czułość AF przesunięcia obiektu (filmy), szybkość przejścia AF (filmy), przełączanie pionowego/poziomego obszaru AF, rejestracja obszaru AF, cyrkulacja punktu ostrości, mapa ostrości (film), asysta AF (film)
WSPOMAGANIE AF Tak (z wbudowanej diody LED)

Sterowanie ekspozycją

TYP POMIARU Pomiar z wykorzystaniem 1200 stref
ZAKRES CZUŁOŚCI POMIARU Od –5 EV do 17 EV (przy odpowiedniku ISO 100, obiektyw F2.0)
KOMPENSACJA EKSPOZYCJI ±5,0 EV (do wyboru krok 1/3 EV i 1/2 EV)
CZUŁOŚĆ ISO Fotografie: ISO 250–25 600 (z możliwością rozszerzenia do ISO 125–51 200), automatyczna (ISO 250–12 800, z możliwością wyboru górnej i dolnej granicy); filmy: odpowiednik ISO 250–25 600, automatyczna (ISO 250–12 800 z możliwością wyboru górnej i dolnej granicy)
KOMPENSACJA MIGOTANIA Tak

Wizjer

TYP Wizjer elektroniczny 1,6 cm (typ 0,64″) (Quad-XGA OLED)
Liczba punktów 9 437 184 punkty
Powiększenie Około 0,90× (obiektyw 50 mm nastawiony na nieskończoność, –1 m–1)
DIOPTRIE Od –4,0 do +3,0 m–1
Odległość od oka Około 25 mm od soczewki wizjera, 21 mm od ramki wizjera przy –1 m–1 (norma Camera & Imaging Products Association)
Wybór liczby klatek na sekundę w wizjerze Tryb NTSC: STD 60 kl./s / HI 120 kl./s / HIGHER 240 kl./s, tryb PAL: STD 50 kl./s / HI 100 kl./s / HIGHER 200 kl./s

Ekran LCD

Typ monitora 8,0 cm (3,2″), TFT
PANEL DOTYKOWY Tak
Liczba punktów 2 095 104 piksele
Regulacja kąta Kąty otwarcia (w przybliżeniu): 98° w górę, 40° w dół, 180° na bok, obrót 270°

Inne funkcje

INNE CECHY Efekt gładkiej skóry, Twórczy wygląd, Funkcja użytkownika, Profil zdjęcia, Animacja poklatkowa, Automatyczne kadrowanie, Pre-Capture, Zwiększanie szybkości zdjęć seryjnych, Zdjęcia z redukcją szumów
CLEAR IMAGE ZOOM (FOTOGRAFIE) Około 2x
CLEAR IMAGE ZOOM (FILM) Około 1,5× (4K), około 2× (HD)

Migawka

Typ migawki Migawka elektroniczna
Czas otwarcia migawki Fotografie: od 1/80 000 s do 30 s i B; filmy: od 1/8000 s do 1 s
Synchronizacja z lampą błyskową Szybkość 1/80 000 s, 1/500 s

Stabilizacja obrazu

Typ Mechanizm przemieszczania przetwornika obrazu z kompensacją w 5-kierunkach (kompensacja zależy od specyfikacji obiektywu)
Efekt kompensacji 8,0 stopni (według normy Camera & Imaging Products Association. Tylko pochylenie/odchylenie. Z zamontowanym obiektywem FE 50 mm F1.2 GM. Redukcja szumów przy długiej ekspozycji: wyłączona.)
TRYB Fotografie: włączanie/wyłączanie, filmy: dynamiczny aktywny, aktywny, standardowy, wyłączony

Lampa błyskowa

TYP -
STEROWANIE Przedbłysk TTL
KOMPENSACJA MOCY BŁYSKU +/- 3,0 EV (przełączanie kroku między 1/3 lub 1/2 EV)
WSPÓŁPRACA Z ZEWNĘTRZNĄ LAMPĄ BŁYSKOWĄ Lampa błyskowa do systemu Sony α zgodna ze stopką Multi Interface, możliwość użycia adaptera stopki do podłączania lamp wyposażonych w stopkę z automatyczną blokadą

Mechanizm

Szybkość ciągłego zapisu (przybliżona wartość maks.) Hi+: 120 kl./s

Odtwarzanie

TRYBY Tryb wyświetlania w powiększeniu, ochrona, klasyfikacja, znacznik ujęcia (film), klatka oddzielająca, przycięcie, przechwytywanie zdjęć

Dostępność

FUNKCJE Czytnik ekranu, Powiększenie, Mapa ostrości (film), Wyświetlanie zarysu, Rozpoznawanie obiektu w AF, Ostrość dotykiem, Śledzenie uruchamiane przez dotyk, Zdjęcie dotykowe, Automatyczna ekspozycja dotykiem, Ekran LCD z wieloosiową regulacją, Funkcja użytkownika

Interfejs

ZŁĄCZE KOMPUTEROWE Pamięć masowa / MTP
ZŁĄCZE MULTI / MICRO-USB Tak
Stopka Multi Interface Tak (zgodność z SuperSpeed USB 5 Gb/s (USB 3.2))
NFC -
Złącze do synchronizacji Tak
SIEĆ BEZPRZEWODOWA (WBUDOWANA) Tak (zgodność z Wi-Fi, IEEE 802.11a/b/g/n/ac (pasmo 2,4 GHz / pasmo 5 GHz))
Bluetooth® Tak (standard Bluetooth 5.0 (pasmo 2,4 GHz))
WYJŚCIA HDMI Złącze HDMI (typu A), 3840 × 2160 (30p/25p/24p) / 1920 × 1080 (60p/50p/24p) / 1920 × 1080 (60i/50i), YCbCr 4:2:2 8 bitów / RGB 8 bitów, 4672 × 2628 (59,94p/29,97p/23,98p), RAW 16 bitów
Stopka Multi Interface Tak (z cyfrowym interfejsem dźwiękowym)
Gniazdo mikrofonu Tak (mini jack stereo 3,5 mm)
Gniazdo słuchawkowe Tak (mini jack stereo 3,5 mm)
PILOT (BEZPRZEWODOWY) Tak (pilot Bluetooth)
Złącze LAN Tak (1000BASE-T, 100BASE-TX, 10BASE-T)
FUNKCJE Funkcja przesyłania na FTP (przewodowa sieć LAN, tethering przez USB, Wi-Fi), wysyłanie do smartfona, zdalne sterowanie za pomocą smartfona, zdalne sterowanie PC

Strumieniowa transmisja USB

FORMAT DANYCH WIDEO MJPEG,YUV420
ROZDZIELCZOŚĆ WIDEO 3840 × 2160 (15p / 30p), 3840 × 2160 (12,5p / 25p), 1920 × 1080 (30p / 60p), 1920 × 1080 (25p / 50p), 1280 × 720 (30p), 1280 × 720 (25p)
FORMAT DANYCH AUDIO LPCM 2 kan. (16 bitów 48 kHz)

Dźwięk

Mikrofon Wbudowany, stereofoniczny; Wbudowany, do notatek głosowych
Głośnik Wbudowany, monofoniczny

Kompensacja cech obiektywu

USTAWIENIE Winietowanie, aberracja chromatyczna, dystorsja, „oddychanie” (film)

Zasilanie

DOSTARCZANA BATERIA/AKUMULATOR Jeden akumulator NP-FZ100
Czas pracy baterii / akumulatora (fotografie) Około 400 zdjęć (wizjer) / około 530 zdjęć (monitor LCD) (norma Camera & Imaging Products Association)
Czas pracy baterii/akumulatora (film, faktyczne nagrywanie) Około 90 min (wizjer) / około 95 min (monitor LCD) (norma Camera & Imaging Products Association)
Czas pracy baterii/akumulatora (film, nagrywanie ciągłe) Około 145 min (wizjer) / około 150 min (monitor LCD) (norma Camera & Imaging Products Association)
Ładowanie wewnętrznego akumulatora Tak (dotyczy złącza USB Type-C. Zgodność z technologią USB Power Delivery)
ZASILANIE PRZEZ USB Tak (dotyczy złącza USB Type-C. Zgodność z technologią USB Power Delivery)
Pobór mocy (ekran LCD) Fotografie: około 4,8 W (z założonym obiektywem FE 28–70 mm F3.5–5.6 OSS), filmy: około 6,8 W (z założonym obiektywem FE 28–70 mm F3.5–5.6 OSS)

Waga

SAM KORPUS Około 617 g

Waga

WAGA (Z AKUMULATOREM I KARTĄ PAMIĘCI) Około 702 g

Wymiary i waga

Wymiary (szer. x wys. x gł.) Około 136,1 × 96,9 × 82,9 mm, około 136,1 × 96,9 × 72,8 mm (od uchwytu do monitora)

Temperatura w środowisku pracy

TEMPERATURA W ŚRODOWISKU PRACY 0–40℃

Dostarczane wyposażenie

ZAWARTOŚĆ OPAKOWANIA Akumulator NP-FZ100, ładowarka BC-QZ1, przewód zasilający, ochraniacz przewodu, pasek na ramię, przykrywka korpusu, osłona stopki akcesoriów, muszla oczna

    Brak metod dostawy dla tego produktu.

    Brak recenzji

    Sony Europe B.V.


    The Heights, Brooklands, Weybridge, Surrey, KT13 0XW, United Kingdom

    Incorporated in Hoofddorp / Netherlands 71682147

    Registered in the UK Companies House Cardiff FC035527


    e-mail: customersupport.pl@eu.sony.com

    16 innych produktów w tej samej kategorii:

    Produkt dodany do porównania